Tchibo wprowadza na rynek nowy koncept kawiarni

Pierwsza w Polsce kawiarnia Tchibo właśnie została otwarta. W wyniku gruntownego remontu lokal przy ul. Nowy Świat 68 w Warszawie zyskał zwiększoną przestrzeń kawiarnianą wewnątrz oraz nowocześnie i praktycznie zaaranżowany ogródek. Wydzielono także część sklepową z akcesoriami do przygotowywania kawy i ekspresami oraz showroom z ofertą non-food.

Od początku 2024 roku Tchibo realizuje strategię skoncentrowaną na kawie. Wyrazem tego jest między innymi przeformatowanie punktów własnych. Te zaaranżowane zgodnie z nową koncepcją działają już w CH Marcelin w Poznaniu i toruńskiej Plazie, jednak to przestrzeń u zbiegu Świętokrzyskiej i Nowego Światu w Warszawie została poddana największej rewolucji. Łącznie do dyspozycji gości na ten moment jedynej kawiarni Tchibo w Polsce., jest blisko 50 miejsc siedzących wewnątrz oraz w ogródku.

Omnichannel i kawiarnia w jednym miejscu

Nowy lokal Tchibo to dobry przykład zastosowania rozwiązań omnichannelowych. W przestrzeni kawiarnianej znalazł się specjalny punkt testowy, w którym można sprawdzić, jak działają ekspresy Tchibo oraz inne akcesoria do parzenia kawy. Jednocześnie wszystkie kawy i pełna oferta maszyn są dostępne w strefie sklepu.

Innowacyjne rozwiązania w strefie non-food sprawiają z kolei, że przestrzeń pełni także rolę showroom’u, gdzie klienci mogą obejrzeć dostępne w e-sklepie Tchibo, m.in. odzież czy akcesoria domowe. Zamówienie można złożyć z pomocą wyposażonych w tablety doradców.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Mocno akcentujemy nasze kawowe dziedzictwo, wynikające z 75-letniej tradycji, aby utwierdzić konsumentów w przekonaniu, że „Jak kawa, to Tchibo”. Nasi bariści serwują najlepszą kawę w kawiarni, dobierając ziarna do indywidualnych preferencji. To właśnie za sprawą ich profesjonalnego doradztwa ten wyjątkowy smak możemy zabrać do domu” – mówi Tomasz Fajfer, dyrektor zarządzający Tchibo Warszawa.

„Trwałym elementem naszego DNA jest unikatowy model biznesowy, uwzględniający m.in. ofertę non-food. Nie zapominamy o jej fanach. Równolegle ze zwiększeniem przestrzeni kawiarnianej na Nowym Świecie, wprowadziliśmy rozwiązania visual merchandisingu, eksponując produkty i akcesoria kawowe oraz showroom – dodaje.

Jak kawa, to Tchibo

W menu kawiarni znaleźć można szeroki wybór kaw klasycznych i smakowych, przygotowywanych przez doświadczonych baristów, co gwarantuje, że klient otrzyma kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom. Nie brakuje w nim także opcji dla wegan i wegetarian, m.in. napojów na bazie matchy oraz przygotowanego z myślą o najmłodszych babyccino. W ofercie stałej dostępne są także pyszne ciasta i słone przekąski, np. kanapki.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W aktualnie dostępnym sezonowym menu można zaś znaleźć napoje na bazie espresso, takie jak smakowe Frappe, czy Espresso Orange Spritz, jak i te bezkofeinowe, np. Hibiscus Tonic.

Atrakcje na otwarcie

Nowa kawiarnia Tchibo to nie tylko pyszna kawa i nowoczesna przestrzeń, ale także wiele niespodzianek dla klientów. Jedną z nich będzie wyjątkowy spacer „śladem kawy” prowadzony przez Łukasza Ostoja-Kasprzyckiego, założyciela projektu „PoWarszawsku”, pasjonata historii i kultury stolicy. Spacer zaplanowano na 29 czerwca 2024 roku (sobota). Rozpocznie się on właśnie w kawiarni Tchibo przy ul. Nowy Świat 68.

Ponadto dla klientów przygotowano liczne zniżki i rabaty. W dniach 19-21 czerwca można skorzystać z rabatu – 20% na cały asortyment, a pierwszych 50 kupujących otrzyma upominki – niespodzianki. Na wyjątkowe prezenty mogą liczyć także klubowicze TchiboCard, którzy odwiedzą lokal w Warszawie, zaś wszyscy posiadacze kuponu rabatowego otrzymają słodkie co nieco. Będzie też okazja, aby zakręcić kołem fortuny Tchibo oraz skosztować kawę przygotowaną metodą przelewową.

900 sklepów w 8 krajach

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe.

W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.