EPP: Galeria Solna rozwija współpracę z Grupą LPP

Zarządzana przez EPP Galeria Solna rozwija współpracę z najemcą z sektora mody. Ofertę inowrocławskiego centrum handlowego wzmocnił powiększony Sinsay, jednej z najprężniej rozwijających się marek Grupy LPP. Nowy salon zajmuje przestrzeń o powierzchni ponad 600 mkw.

„W Galerii Solnej dbamy o to, aby nasza oferta była różnorodna i atrakcyjna dla różnych grup odwiedzających. Powiększamy powierzchnię sklepów najemców, którzy niezmiennie cieszą się popularnością, aby zapewnić klientom jeszcze lepsze doznania zakupowe. Rozbudowany asortyment Sinsay pozwoli im tworzyć najmodniejsze stylizacje w przystępnych cenach. Otwarcie nowego lokalu zbiega się w czasie z zakończeniem roku szkolnego i rozpoczęciem sezonu urlopowego, co pozwoli całym rodzinom przygotować garderobę na wspólne wakacyjne wyjazdy” – mówi Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Sklep Sinsay

Marka Sinsay odpowiada na potrzeby swoich klientów, oferując im najnowsze trendy w atrakcyjnych cenach. W nowym salonie w Galerii Solnej oprócz starannie zaprojektowanych ubrań i dodatków dla kobiet i mężczyzn, klienci znajdą również dział z asortymentem dla dzieci. Różnorodność kolekcji umożliwia swobodne tworzenie modnych stylizacji na każdą okazję. Ofertę Sinsay uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

Ponad 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej

Galeria Solna, jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dysponuje ponad 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z rozbudowaną ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe. Do grona najemców centrum handlowego należą m.in. Netto, Media Markt, H&M, CCC, Reserved, Rossmann, Martes Sport, Smyk oraz Empik, uzupełnione o kawiarnie i przestrzeń gastronomiczną m.in. z restauracją McDonald’s i strefę usługową. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajduje się market budowlany Leroy Merlin. Dla zmotoryzowanych klientów dostępnych jest ponad 960 miejsc parkingowych.

Zarządca 29 obiektów handlowych

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz