Galeria Olimp z nowymi najemcami i nowymi konceptami obecnych marek

Galeria Olimp nieustannie poszerza portfolio swoich najemców. Niewątpliwym sukcesem centrum handlowego jest to, że najemcy decydują się na długofalowe przedłużanie umów połączone z rozwojem swoich sieci. Najlepszym przykładem jest zmiana konceptu Vision Express, którą niedługo zobaczymy w Galerii Olimp. Ponadto do grona najemców dołączy sieć perfumerii Douglas i otworzy lokal o powierzchni ponad 250 mkw.

Już wkrótce salon Vision Express wraz z przedłużeniem umowy przeprowadzi remont i otworzy się w nowym koncepcie w Galerii Olimp. Będzie się on charakteryzować jasnym, ciepłym wnętrzem, tworzącym idealną przestrzeń sprzedażową.

Nowy koncept ma na celu poprawę doświadczeń zakupowych poprzez oferowanie większych przestrzeni, lepszej ekspozycji produktów i urzekających akcentów modowych.

Sieć Vision Express działa na polskim rynku od 1994 roku i liczy ponad 240 salonów w ponad 100 miastach. Marka jest częścią Grupy GrandVision – giganta branży optycznej, który prowadzi ponad 7 tys. salonów w ponad 40 krajach.

Ponadto, w nadchodzącym roku, w Galerii Olimp pojawi się znana w Polsce sieć perfumeryjna – Douglas. Najemca zajmie lokal na parterze o powierzchni ponad 250 mkw, co pozwala na przedstawienie szerokiego asortymentu z branży beauty.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Grupa Douglas, wraz ze swoimi brandami, jest liderem w Europie w zakresie usług premium beauty. Douglas oferuje niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych.

Galerii Olimp można nie tylko udać się na modne zakupy, ale także skorzystać z najlepszej miejskiej rozrywki. Odpowiedni dobór sklepów zapewnia szeroką ofertę w każdym segmencie wiekowym. W strefie rozrywki znaleźć można 8 salowy multipleks kinowy, kręgielnię, biliarda, snookera, studio taneczne, tor kartingowy, siłownię, salon gier komputerowych oraz centrum rozrywki dla najmłodszych.

Galeria oferuje również całą gamę usług: studia urody, salony fryzjerskie, kwiaciarnie, banki, ubezpieczenia, multimedia oraz pralnię, aptekę, szewca. Zróżnicowane menu stref food court i ogródków restauracyjnych przed centrum handlowym sprzyja spędzaniu wolnego czasu z przyjaciółmi i rodziną w wyjątkowej atmosferze. To wszystko sprawia, że rocznie Galerię Olimp odwiedza ponad 6 mln klientów, którzy do dyspozycji mają 260 sklepów i punktów usługowo-rozrywkowych oraz blisko 2 tys. miejsc parkingowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Właścicielem i administratorem centrum handlowego jest lubelska firma Transhurt Sp. z o.o.