Kappahl Group rozbudowuje sieć sklepów Newbie

Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Kappahl Group, oficjalnie otworzyła zapowiadany kolejny sklep stacjonarny w Polsce. Nowy salon Newbie rozpoczął działalność 20 czerwca w warszawskiej galerii Westfield Mokotów.

Marka Newbie, obecna na rynku od 2010 roku, niezmiennie kładzie nacisk na zrównoważony rozwój i ponadczasową elegancję w swojej odzieży dla dzieci i kobiet. Charakterystyczne dla niej nostalgiczne wzory i wysoką jakość materiałów sprawiają, że Newbie pozostaje wierna swoim zasadom, proponując produkty zarówno piękne, jak i przyjazne dla środowiska.

„Jednym z naszych głównych celów jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do szerokiej oferty marki Newbie w sklepach stacjonarnych na terenie Polski. Stale monitorujemy potrzeby konsumentów i poszukujemy najlepszych rozwiązań.

Okolica Westfield Mokotów przechodzi obecnie znaczącą transformację, zmieniając się z dzielnicy biurowej w atrakcyjne miejsce do zamieszkania dla rodzin z dziećmi” – tłumaczy mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

„Nasz model sprzedaży, który łączy tradycyjne sklepy z obecnością w e-commerce, jest kluczowy dla ciągłego rozwoju marki i ekspansji na rynku. Ostatnio uruchomiliśmy również nową platformę online https://www.kappahl.com/pl-pl oraz aplikację mobilną” – dodaje Wirginia Gruszczyńska-Buchta.

Salony Newbie można znaleźć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. W Warszawie, oprócz nowo otwartego sklepu w centrum handlowym Westfield Mokotów, marka Newbie jest obecna w kilku lokalizacjach: Westfield Arkadia, Galerii Północnej oraz Galerii Młociny.

„Jesteśmy niezwykle dumni z otwarcia nowego sklepu Newbie w Westfield Mokotów. To ważny krok w naszej strategii rozwoju, który pozwala nam dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Newbie to marka, która łączy w sobie tradycję z nowoczesnością, oferując produkty, które są nie tylko piękne, ale i zrównoważone. Wierzymy, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców tej dynamicznie rozwijającej się dzielnicy – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager w Kappahl Poland.