Woolworth umacnia swoją pozycję na mapie Polski

Sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth powiększy się o kolejną lokalizację w Polsce. Tym razem sklep sieci zostanie otwarty jeszcze w wakacje w województwie warmińsko-mazurskiem w nowym parku handlowym Aviator w Olsztynie.

Obecnie sklepy Woolworth w Polsce można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu.

Woolworth zapowiedział na początku roku, że w 2024 roku planuje otworzyć w Polsce około 40 nowych sklepów.

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Wyróżnikiem marki są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. mkw.

Nowy park handlowy w Olsztynie

Pod koniec czerwca ruszył Park Handlowy Aviator w Olsztynie, przy ul. Sielskiej. Obiekt powstał na działce o powierzchni ok. 46 000 mkw. i oferuje blisko 16 tys. mkw. powierzchni. Łącznie, w ramach całej inwestycji zaprojektowano 29 lokali użytkowych o zróżnicowanych metrażach od 50 do 1950 mkw.

Wśród najemców znalazły się m.in. Rossmann, Pepco, Action, Kik, Media Expert, Tedi oraz Sinsay. Sukcesywnie otwierać się będą sklepy takich marek jak: Dealz, CCC, Maxi Zoo, Media Markt oraz Woolworth.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz