Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka KODANO Optyk. Salon marki otwarty w najnowszym koncepcie zajmuje powierzchnię 75 mkw. Kolejną nowością jest otwarty w czerwcu sklep Samsonite. G-City jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Nowoczesność, zaskakujący experience marketing i dbałość o dobór najemców – to strategia zarządcy Promenady, która przyciąga znane marki, chcące pokazać się właśnie tu, w swoich najnowszych konceptach. Jedną z nich jest marka KODANO Optyk. Od teraz centrum handlowe na warszawskiej Pradze Południe jest jedynym miejscem w tej części Warszawy z tak zróżnicowaną ofertą salonów optycznych. Obok nowego najemcy do dyspozycji klientów pozostają także: Vision Express, Lynx, Family Optique i Fielmann.
W połowie czerwca br. ofertę Promenady wzbogacił także salon marki Samsonite. Sklep o powierzchni 100 mkw., z wnętrzem zaprojektowanym według najwyższych światowych standardów, zlokalizowany jest na parterze na głównym pasażu centrum. W asortymencie sklepu znajdują się torby podróżne, komputerowe, plecaki oraz walizki z najlepszych gatunkowo tworzyw.
W ofercie nowo otwartego butiku dostępna jest także marka American Tourister, która słynie ze znanej wszystkim podróżnikom jakości Samsonite oferowanej w konkurencyjnych cenach i ciekawym wzornictwie. Koncern od lat słynie z zaangażowania we wspieranie sportu wyczynowego – sponsoruje m.in. drużynę siatkarską Jastrzębski Węgiel, a najnowszym ambasadorem marki został norweski tenisista Casper Ruud – aktualnie siódma „rakieta” świata.
W portfolio 14 nieruchomości
G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto “retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 410 000 mkw.