Dzięki trwającej rozbudowie BIG Andrychów, do oferty zakupowej parku handlowego dołączy New Yorker. Już w grudniu 2024 marka ta udostępni swoją ofertę modową, obuwia i akcesoriów w nowopowstałym, pierwszym i jedynym w regionie salonie o powierzchni 1300 mkw.
Wychodząc naprzeciw popularności BIG Andrychów wśród klientów oraz najemców, BIG Poland rozbudowuje andrychowski park handlowy, powiększając go o 1500 mkw powierzchni najmu. Największym najemcą, który dołączy do powiększonego BIG Andrychów będzie New Yorker, wzbogacając ofertę modową i udostępniając klientom swój asortyment, niedostępny dotąd w regionie Andrychowa.
„Ogromna popularność naszego andrychowskiego parku handlowego wśród klientów oraz uznanie najemców sprawiły, że wszyscy wyczekiwali rozbudowy BIG Andrychów. Chcemy dziś podzielić się radosną informacją, że marką, która zagości w powiększonym BIG Andrychów będzie New Yorker i już w grudniu otworzy tu swój pierwszy i jedyny w regionie, nowoczesny salon modowy”.” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
„Cieszymy się, że poszerzając ofertę, BIG Andrychów będzie dywersyfikować i poszerzać możliwości zakupowe dla naszych klientów. Będziemy nadal ciężko pracować i stale ulepszać doświadczenia klienta, umożliwiając wygodne i atrakcyjne zakupy, a także prawdziwie miłe spędzanie czasu” – dodaje Eran Levy.
Coraz więcej parków handlowych pod znakiem BIG
PARTNER PORTALU
Parki handlowe pod marką BIG działają z sukcesem w Polsce już w trzech lokalizacjach – w Lubinie, Andrychowie oraz w Łubnej pod Warszawą zaś kolejne są w trakcie realizacji. Realizacja strategii rozwoju sprawia, że portfel parków handlowych BIG w Polsce dynamicznie się powiększa zaś marka BIG staje się niezwykle rozpoznawalna.
Z 30 najemcami
BIG Andrychów to największy i najnowocześniejszy park handlowy w regionie. Oferuje aktualnie 24000 mkw GLA oraz ponad 30 sklepów, zaś po rozbudowie powierzchnia GLA zwiększy się o dodatkowe 1500 mkw. Zbudowany z dbałością o aspekty środowiskowe i odpowiedzialność społeczną stanowi jedno z najbardziej rozpoznawalnych oraz przyjaznych lokalnej społeczności miejsc na mapie Andrychowa.
Oferta BIG Andrychów obejmuje market budowlany Leroy Merlin, nowoczesny supermarket Lidl oraz sklepy marek modowych, obuwniczych, sportowych, RTV i AGD, drogeryjnych. Wśród obecnych w BIG Andrychów marek są m.in. Dealz, Empik, Diverse, Deichmann, Cropp, CCC, 4F, 50Style, kaes. Jysk, house, hebe, KIK, Martes Sport, Ochnik, Media Expert, Pepco, Rossmann, Sinsay, Tedi, Smyk, Vision Express i inne.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W BIG Andrychów klienci znajdą także różnorodną ofertę piekarniczo-cukierniczą oraz gastronomiczną. Dodatkowo, BIG Andrychów zapewnia klientom także przestronny i darmowy parking na 680 pojazdów oraz doskonałą dostępność dla osób wybierających publiczne środki transportu.
Na rynkach 6 krajów
BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, logistyczne, biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Obecnie firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.
Marka BIG rozpoczęła budowę swojej obecności na polskim rynku detalicznym od wiosny 2022 roku i aktualnie posiada trzy w pełni skomercjalizowane i niezwykle popularne parki handlowe – w Łubnej pod Warszawą, Lubinie i Andrychowie.
BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów, dzięki którym z każdym miesiącem przybliżają się otwarcia kolejnych centrów handlowych pod znakiem BIG w całym kraju.