Hollywood Hair z pierwszym salonem w Wielkiej Brytanii

Sieć Hollywood Hair rozpoczyna ekspansję w Anglii i właśnie otworzyła swój pierwszy salon w Londynie. Londyński salon jest czternastym uruchomionym przez markę.

Londyński salon Hollywood Hair jest pierwszym działającym pod szyldem marki w Wielkiej Brytanii, drugim zagranicznym (po Hiszpanii), a w sumie czternastym uruchomionym przez firmę. W ciągu 8 lat działalności marka zdobyła pozycję lidera na rodzimym rynku przedłużania włosów, a obecnie intensywnie pracuje nad wzmocnieniem swojej ekspansji zagranicznej. Hollywood Hair to pierwsza polska firma spcjalizująca się w przedłużaniu włosów i obecna w Anglii.

„Decyzja o otwarciu salonu w Londynie jest naturalnym krokiem w globalnej ekspansji naszej marki. Londyn to jedno z najbardziej dynamicznych miast na świecie, które oferuje nie tylko dużą liczbę potencjalnych klientek, ale również stanowi centrum mody i urody, co współgra z misją naszej firmy.

Co więcej – od lat do naszych polskich salonów przylatywały klientki właśnie z Wielkiej Brytanii, które pytały nas, kiedy uruchomimy tam salon. Jestem dumna, że po wielu miesiącach przygotowań – w końcu udało nam się to zrobić i możemy je tam zaprosić” – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Kolejne salony w planach

PARTNER PORTALU

Kaufland

W planach Hollywood Hair jest otwieranie kolejnych salonów w Wielkiej Brytanii i stworzenie tam sieci podobnej do tej, funkcjonującej w Polsce. Jak wynika z danych Actual Market Research – rynek przedłużania włosów w Anglii to mocno perspektywiczna branża, która od kilku lat stale rośnie i zyskuje na znaczeniu. Przewiduje się, że do 2028 roku tamtejszy rynek przedłużania włosów osiągnie wartość ponad 700 milionów dolarów.

Aplikacja do przymierzania włosów

Hollywood Hair oferuje nie tylko usługę przedłużania włosów, ale i doradztwo trychologiczne czy własnej marki suplementy, kosmetyki i akcesoria do włosów i ich stylizacji. Portfolio firmy liczy już ponad sto produktów. W dalszym ciągu pracuje ona nad nowymi, chcąc rozszerzać swoją ofertę.

W czerwcu br. na rynku zadebiutowała innowacyjna aplikacja opracowana przez markę, która jest pierwszym w Polsce narzędziem pozwalającym na przymierzanie włosów dzięki zastosowaniu w nim technologii rozszerzonej rzeczywistości i sztucznej inteligencji. Zaledwie dzień po debiucie – aplikacja znalazła się w gronie najchętniej pobieranych przez App Store.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Tak szybki sukces naszej aplikacji to dowód na to, że jest ona rozwiązaniem spełniającym oczekiwania wielu tysięcy użytkowniczek. Na rynku nie ma tak kompleksowego narzędzia, oferującego nie tylko przymierzanie włosów, ale i konsultacje z ekspertami czy zakupy produktów, a wszystko to w ciągu zaledwie kilku chwil.

Aplikacja jest również dostępna w Wielkiej Brytanii i wiem, że i tam korzysta z niej wiele kobiet. Już mogę zdradzić, że będziemy ją konsekwentnie rozwijać i dodawać do niej kolejne funkcjonalności” zapowiada Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Hollywood Hair zamierza stać się liderem na międzynarodowym rynku przedłużania włosów, oferując swoje usługi i produkty klientom na całym świecie. Marka już analizuje kolejne potencjalne rynki pod dalszą ekspansję. W jej planach jest także dalszy rozwój sieci w Polsce i otwieranie nowych salonów.

We wrześniu br. firma uruchomi swój piętnasty salon – w Rzeszowie.

Z 14 salonami

Hollywood Hair to marka założona przez Klaudię Duszyńską – businesswoman z 10-letnim doświadczeniem w biznesie. Przed rozpoczęciem działalności w branży przedłużania włosów, Klaudia Duszyńska prowadziła firmę modową Impress Me, która posiadała ogólnopolską sieć sklepów i własną szwalnię. Firma holistycznie podchodzi do włosów, oferując nie tylko usługę ich przedłużania, ale również własne suplementy, kosmetyki i dedykowane akcesoria.

Sieć salonów Hollywood Hair liczy 12 lokalizacji w największych polskich miastach, jeden salon w hiszpańskiej Marbelli oraz jeden w Londynie. W planach marki jest dalsza ekspansja zarówno krajowa, jak i globalna.