Hollywood Hair ogłosiła plany ekspansji na 2025 rok. W ramach rozwoju marka otworzy dwa nowe, strategiczne salony w Madrycie i Barcelonie, a także będzie umacniać swoją pozycję w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo Hollywood Hair rozwija swój e-commerce, który już wkrótce obejmie całą Europę, co umożliwi dostęp do wysokiej jakości produktów do pielęgnacji włosów na jeszcze szerszą skalę.
Firma będzie kontynuować swoją misję redefiniowania standardów pielęgnacji i przedłużania włosów, koncentrując się na kompleksowej opiece nad nimi oraz innowacyjnych rozwiązaniach.
Ekspansja w kluczowych lokalizacjach
Po udanym debiucie w Marbelli, Hollywood Hair kontynuuje rozwój w Hiszpanii i w pierwszej połowie 2025 r. otworzy salony w dwóch kluczowych miastach – Madrycie oraz Barcelonie. Stanowi to ważny krok w strategii budowania rozpoznawalności marki w Europie Zachodniej.
Jednocześnie marka stawia na dalszą ekspansję w Wielkiej Brytanii, gdzie cieszy się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem klientek. Na tamtejszym rynku skoncentruje się na budowaniu rozpoznawalności w Londynie oraz innych dużych miastach, realizując innowacyjne kampanie marketingowe oraz współpracując z influencerami.
„Nasze salony w Europie zyskują coraz większą popularność, dlatego otwarcia w Madrycie, Barcelonie oraz dalszy rozwój w Wielkiej Brytanii są naturalnym krokiem. Naszym celem jest docieranie do jak najszerszego grona kobiet, które chcą kompleksowo zadbać o swoje włosy” – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.
E-commerce na całą Europę
Hollywood Hair nie tylko rozwija sieć salonów, ale także inwestuje w rozwój swojej platformy e-commerce, która od 2025 roku obejmie całą Europę. Strategia zakłada rozłączenie istniejących sklepów internetowych i tworzenie indywidualnych, dedykowanych poszczególnym rynkom.
Pierwsze kraje, w których firma uruchomi lokalne platformy sprzedażowe to Hiszpania i Wielka Brytania. Klientki będą mogły w łatwy sposób zamawiać profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji włosów, opracowane przez ekspertów marki. Dzięki zaawansowanym technologiom, w tym personalizowanym rekomendacjom opartym na sztucznej inteligencji, platforma zapewni konsumentkom wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Dodatkowo, Hollywood Hair zapowiedziało swój powrót Amazon, co będzie kolejnym, dużym wyzwaniem logistycznym.
Nowa era: Hollywood jako marka haircare & beauty
Hollywood Hair od nowego roku planuje zmianę wizerunku i pozycjonowanie się na rynku jako międzynarodowa marka haircare & beauty. Wprowadzając nowoczesne rozwiązania, takie jak linia produktów trychologicznych, rewolucyjne kosmetyki do pielęgnacji oraz zaawansowane urządzenia do stylizacji włosów, firma odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet, oczekujących kompleksowej opieki nad włosami.
„Nasza wizja to podejście holistyczne – dbanie o każdy aspekt zdrowia włosów, od skóry głowy po końcówki. Chcemy wspierać kobiety w budowaniu pewności siebie oraz zapewnić im profesjonalną pielęgnację zarówno w salonach, jak i w domowym zaciszu” – dodaje Duszyńska.
Z innowacyjnymi zabiegami
Hollywood Hair, marka premium założona przez Klaudię Duszyńską, oferuje innowacyjne usługi przedłużania włosów oraz profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów.
Zbudowana na wartościach takich jak jakość, profesjonalizm i indywidualne podejścia do klienta, szybko zdobyła uznanie w Polsce i Europie. Dzięki dynamicznej ekspansji oraz inwestycjom w nowe technologie, firma wyznacza trendy w branży beauty na międzynarodową skalę.