Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Popularna sieć gastronomiczna chce wejść do Polski

Marka Wendy’s w ciągu najbliższych dziesięciu lat planuje otworzyć setki restauracji w Irlandii i Rumunii. To debiut marki Wendy’s w obu krajach, a pierwsze restauracje mają tam zostać otwarte w 2025 roku. Spółka planuje też rozszerzyć sieć restauracji na innych rynkach w Europie, m.in. w Polsce i Czechach.

W 2021 roku Wendy’s ponownie zawitała do Wielkiej Brytanii, tworząc bazę do przyszłej ekspansji w Europie. Spółka przewiduje, że do końca roku liczba restauracji w jej brytyjskiej sieci wzrośnie aż do 50, a w planach ma już też dalszą rozbudowę do 400 lokali. Wendy’s cały czas zwiększa aktywność na rynku brytyjskim – także na północy kraju, gdzie latem otwiera restaurację w Liverpoolu.

„Kontynuujemy naszą podróż, aby stać się marką o coraz większym znaczeniu globalnym, dlatego kraje europejskie są priorytetowymi, strategicznymi rynkami wzrostu i pomogą nam rozszerzać obecność Wendy’s na arenie międzynarodowej. Aby przyspieszyć ten proces, koncentrujemy się na budowaniu relacji z franczyzobiorcami, którzy podzielają nasze ambicje i chcą budować zasięg restauracji Wendy’s na całym kontynencie” – mówi E.J. Wunch, prezes zarządu Wendy’s.

“To fantastyczny okres dla zespołu Wendy’s w Europie. Nasza sieć dynamicznie się powiększa, a fani i klienci stale pytają, gdzie się otworzymy tym razem. Jesteśmy gotowi sprostać ich zapotrzebowaniu, otwierając restauracje Wendy’s w kolejnych lokalizacjach, a tym samym serwując świeże i smaczne jedzenie wysokiej jakości europejskim konsumentom w miejscach, gdzie żyją, pracują i wypoczywają” – mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy’s na Europę.

Z ponad 7100 restauracjami

Założyciel Wendy’s Dave Thomas otworzył pierwszą restaurację w 1969 roku kierując się chęcią podawania klientom świeżego jedzenia wysokiej jakości, w przystępnych cenach i miłej atmosferze. Od tamtej pory marka fast-foodowa Wendy’s wywodząca się z Columbus w amerykańskim stanie Ohio słynie ze swoich autorskich kwadratowych hamburgerów, świeżo przygotowywanych sałatek, a także innych popularnych dań jak chili, pieczone ziemniaki czy deser Frosty.

Firma Wendy’s i jej ikoniczne logo przedstawiające postać uśmiechniętej, czerwonowłosej dziewczynki z kucykami jest znane na całym świecie i od ponad 50 lat towarzyszy sieci w osiąganiu kolejnych sukcesów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W ponad 30 krajach świata działa ponad 7100 restauracji Wendy’s, przy czym marka konsekwentnie realizuje ambitne plany coraz szybszego wzrostu i ekspansji międzynarodowej.

Udział zagranicznych lokali w planie rozwoju marki do 2025 roku wynosi 70%. Wendy’s przewiduje szereg coraz szerzej zakrojonych działań, które mają przynieść szybką rozbudowę sieci i wyraźne postępy w realizacji długoterminowych planów. W 2023 roku Wendy’s po raz 13. z rzędu odnotowała globalny wzrost rocznej sprzedaży i coraz szybciej rozwija się na całym świecie dzięki trwałym relacjom ze współpracującymi z marką franczyzobiorcami i dostawcami.