Dołącz do uczestników
SCF 2025 Spring!

Szwedzka sieć gastronomiczna z 25. restauracją w Polsce

MAX Premium Burgers kontynuuje rozwój w Polsce. W Krakowie właśnie otworzyła się druga restauracja szwedzkiej sieci, a 25. w Polsce. W nowej restauracji dostępne są 93 miejsca siedzące, w tym 33 na tarasie.

Otwarcie drugiej restauracji MAX w Krakowie miało miejsce 3 lipca (środa). Gości osobiście przywitał COO MAX – Martin Oppenheimer oraz zarządzająca restauracją załoga.

W nowej restauracji dostępne są 93 miejsca siedzące, w tym 33 na tarasie, udogodnienia dla dzieci oraz miejsca parkingowe dla rowerzystów i kierowców samochodów. Wnętrze utrzymane jest w skandynawskim, minimalistycznym stylu.

Dla wegetarian

Sieć MAX Premium Burgers jest znana z szerokiej oferty burgerów, a na rynku wyróżnia ją bogata oferta roślinnych wariantów. Goście odwiedzający MAX Premium Burgers przy ul. Zakopiańskiej 70 B będą mogli spróbować słynnego burgera Rywala, letnich nowości takich jak Spicy Avocado oraz nowych sałatek i Shake’ów Premium. Co więcej, zamówienia można personalizować i dostosowywać do własnych upodobań, wymieniając bułkę na wariant bezglutenowy lub sałatę czy zamieniając mięso na opcje roślinne. W 2023 roku prawie 40% posiłków zamówionych przez gości w pierwszej restauracji MAX Premium Burgers przy Nowohuckiej 54 nie zawierało czerwonego mięsa.

Historia MAX sięga 1968 roku, kiedy pierwszy lokal został otwarty na dalekiej północy przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson. Firma posiada obecnie niemal 200 restauracji i działa w 4 krajach: Szwecji, Danii, Norwegii i Polsce. MAX jako pierwszy wprowadził do menu oznaczenie CO2 i konsekwentnie rozwija ofertę Zielonego Menu. Za jakość i smak posiłków dostępnych w ofercie MAX odpowiada Jonas Mårtensson, szef kuchni, który przez lata był związany z szwedzką rodziną królewską.

Ambicją MAX jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób. Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać swoje menu etykietą klimatyczną w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz