Nexterio Outlet, sieć sklepów oferująca klientom płytki ceramiczne renomowanych producentów, ma od lipca nowego Dyrektora ds. Ekspansji. Jest nim Andrzej Czarnecki, posiadający wieloletnie doświadczenie w rozwoju różnych sieci handlowych.
Nexterio Outlet posiada w Polsce ponad 50 sklepów z płytkami, podłogami i wyposażeniem łazienek. Plany zakładają szybkie otwarcie i przekroczenie liczby 150 sklepów na terenie Polski. Motorem napędowym ma być rozpoczęty już projekt sieci franczyzowej. Z myślą o tym celu z początkiem miesiąca do zespołu dołączył Andrzej Czarnecki jako Dyrektor ds. Ekspansji, który w opinii Spółki ma pomóc zrealizować ten cel.
Pan Andrzej Czarnecki posiada wieloletnie doświadczenie w rozwoju sieci sklepów. Od 2021 do czerwca 2024 roku, pracował dla Neonet, najpierw jako Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Detalicznej, a później na stanowisku Dyrektor ds. Ekspansji. W latach 1995 – 2019 piastował stanowisko Dyrektora ds. Inwestycji, następnie Dyrektora ds. Rozwoju w Euro-net Sp. z o.o. W obu przypadku był odpowiedzialny przede wszystkim za rozwój sieci sklepów, w tym głównie za pozyskiwanie lokalizacji.
„Cieszę się, że mam możliwość dołączyć do tak ambitnego i dynamicznego zespołu, jakim jest ekipa Nexterio, gdzie mogę wykorzystać swoje doświadczenie zawodowe i kompetencje w realizowaniu celów ekspansyjnych postawionych przez Zarząd Spółki” – komentuje nominację Andrzej Czarnecki, Dyrektor ds. Ekspansji w Nexterio.
„Jestem przekonany, że Andrzej znalazł się we właściwym czasie i we właściwym miejscu. Jestem pewien, że dzięki niemu już w przyszłym roku przekroczymy liczbę 100 sklepów. Uruchomiliśmy format franczyzowy adresowany do mniejszych miast, który bardzo dobrze performuje” – skomentował Tomasz Podsiadły, Prezes Zarządu Nexterio.
Nexterio to sieć ponad 50 specjalistycznych sklepów na terenie Polski i 3 zagranicą (po jednym w Czechach, na Słowacji i w Niemczech) oraz sklep internetowy, sprzedający płytki ceramiczne, podłogi i wyposażenie łazienek.