Answear.com ze zmianami w radzie nadzorczej

Firma Answear.com poinformowała, że w 16 lipca 2024 r. Rada Nadzorcza wybrała Wojciecha Chabasiewicza na przewodniczącego Rady Nadzorczej oraz Arkadiusza Bajołka na wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej. Zarząd firmy nie uległ zmianie.

Wojciech Chabasiewicz jest radcą prawnym specjalizującym się w prawie rynku kapitałowego, papierów wartościowych oraz w prawie spółek. Posiada wieloletnie doświadczenie w emisjach akcji i obligacji, prowadzonych zarówno na rynku publicznym, jak i prywatnym. Uczestniczy w transakcjach fuzji i przejęć oraz podziałów i przekształceń spółek. Doradza w procesach restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Zajmuje się postępowaniami związanymi z konfliktami korporacyjnymi.

Jest współzałożycielem i od 2010 r. partnerem zarządzającym w CK LEGAL Chabasiewicz Kowalska i Wspólnicy S.K.A. Jest członkiem Rad Nadzorczych Selvita S.A. (od roku 2010) i Apius Technologies S.A., gdzie pełni funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej od 2021 r.

Arkadiusz Bajołek posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu podmiotów gospodarczych. Był jednym z twórców i założycieli takich spółek jak: Artman S.A., BrandBQ sp. z o.o. oraz Spółki (wcześniej Wearco sp. z o.o.).

Doświadczenie zawodowe zdobywał w latach 1999-2002 jako wiceprezes zarządu w Metalzbyt sp. z o.o. , w latach 1999 – 2004 jako członek Zarządu spółki Artman sp. z o.o., a  w latach 2004 – 2008 jako wiceprezes Zarządu w Artman S.A. Od 2010 r. pełni funkcje wiceprezesa Zarządu w Brandbq sp. z o.o. (właściciel marki Medicine. Everyday Therapy). W Spółce pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej od lipca 2017 r.

Obecnym miejscem zatrudnienia Pana Arkadiusza Bajołka jest BrandBQ sp. z o.o., gdzie pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu. Spółka oraz Brandbq prowadzą współpracę w zakresie prowadzenia przez Spółkę sklepu internetowego Brandbq sp. z o.o. www.wearmedcine oraz sprzedaży towarów Brandbq sp. z o.o. w sklepach internetowych Spółki.

Brandbq sp. z o.o. prowadzi sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów poprzez sieć sklepów odzieżowych pod marką Medicine.Everyday Therapy oraz sklepy internetowe www.wearmedicine.

Według wstępnych danych sprzedaż online Answear.com w II kw. br. wyniosła 344 mln zł, co oznacza wzrost o 21 proc. rdr. Na dobre wyniki spółki wpływ miał m.in. wzrost siły nabywczej konsumentów.

Dobre wyniki sprzedażowe w II kw. br. zostaną obciążone zwiększonymi nakładami na marketing związanymi z rozwojem nowej marki PRM i repozycjonowaniem Answear do segmentu premium. W tym czasie uruchomiono również concept store PRM i Answear.com w Fabryce Norblina w Warszawie. Lokale są pierwszymi tego typu salonami sprzedaży, co przekłada się na zainteresowanie wśród obecnych, jak i nowych klientów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz