Douglas rozwija sieć drogerii w nowym koncepcie

Douglas ponownie otwiera perfumerię w galerii KEN Center w Warszawie po modernizacji. Odświeżona aranżacja salonu o powierzchni 273 mkw. prezentuje najnowszy i najbardziej aktualny koncept Douglas Beauty Store. Wprowadzone zmiany wpłynęły nie tylko na estetykę, ale również na funkcjonalność perfumerii.

Douglas od wielu lat zdobywa zaufanie klientów dzięki stałemu unowocześnianiu salonów sprzedaży oraz wysokiej jakości obsługi. Dzięki uważnej obserwacji rynku i badaniom stale zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów, stał się liderem branży premium beauty w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce. Łącznie w dziewięciu krajach tego regionu (Polska, Łotwa, Litwa, Czechy, Estonia, Słowacja, Węgry, Bułgaria Rumunia) Douglas posiada 310 perfumerii stacjonarnych. Sieć kontynuuje ekspansję, konsekwentnie realizując strategię otwarć nowych punktów w mniejszych miejscowościach oraz modernizacji już istniejących perfumerii w dużych miastach i galeriach handlowych.

W nowym koncepcie

Przestrzeń w KEN Center na warszawskim Ursynowie została zaaranżowana w najwyższym standardzie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań multimedialnych. Zamontowano m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Udoskonalono funkcjonalność mebli, aby produkty mogły zostać znacznie lepiej wyeksponowane. Wnętrze wyposażono w ekrany digital i multimedialne witryny obrazujące świat luksusowych marek. A dodatkowo odpowiednio dobrane i zaaranżowane detale dodają wystrojowi przyjemnego charakteru.

Bogaty asortyment

Na klientów czeka asortyment kilkunastu tysięcy produktów marek, zarówno wyspecjalizowanych i niszowych, jak i tych najważniejszych z obszaru premium beauty oraz nowinki z social mediów, popularne wśród przedstawicieli pokolenia Z. Wybierać mogą z szerokiej gamy kategorii: zapachy damskie i męskie, pielęgnacja twarzy, ciała i włosów (również mężczyzn), a także makijaż. Na miejscu dostępne są marki takie, jak: Caudalie, Korres, Origins, Sol de Janeiro, Douglas Collection, dr. Susanne von Schmiedeberg, Estee Lauder, czy Sensai i wiele innych.

„W przypadku każdego punktu koncept aranżacji przestrzeni dopracowywany jest indywidualnie. Bardzo nam zależy, aby klient przekraczając próg naszej perfumerii, wiedział, że jest nie tylko w miejscu premium, ale też w pełni dostosowanym do jego potrzeb.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu w Polsce i CEE oraz wzrostowi zamożności i zmieniającym się trendom w asortymencie, Douglas ewoluował w swej koncepcji od selektywnej perfumerii do nowoczesnego „beauty store”. Przestrzeń w galerii KEN Center Warszawa została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas to nie tylko szeroki asortyment, ale również ogromna wiedza wielu ekspertów. Sieć oferuje 30 stałych gabinetów SPA w wybranych perfumeriach oraz 13 mobilnych kabin SPA w całej Polsce. Aby zapewnić konsumentom wyjątkowe doświadczenia, proponuje szereg unikalnych zabiegów pielęgnacyjnych dopasowanych do potrzeb skóry i przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estee Lauder.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Usługi można zamawiać poprzez aplikację booksy. Dodatkowo, w każdej perfumerii klienci mogą skorzystać z indywidualnych porad w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów, a także bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub bezpłatnego 5 min. makijażu.

Fundamentem strategii Douglas jest integracja kanałów sprzedaży i kontaktu z klientem. Marka głęboko wierzy, że model omnikanałowy to przyszłość branży beauty. Ciągle wdraża innowacyjne rozwiązania łączące offline i online, dzięki czemu zapewnia konsumentom synergię doświadczeń, niezależnie od tego, czy odwiedzają perfumerię stacjonarną czy internetową. Jednym z nich jest możliwość złożenia zamówienia z pomocą konsultanta lub konsultantki z poziomu perfumerii w sklepie online – odebrać je można zarówno w perfumerii, jak i w domu z opcją darmowej dostawy.

Klienci mogą też skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów. Niezwykle wygodnym rozwiązaniem jest także aplikacja Douglas, która ułatwia nie tylko zakupy online, ale również stacjonarnie, m.in. dzięki funkcji przymierzania makijażu – Beuaty Mirror czy strefy dla kartowiczów albo wishliście, odpowiadającej na zakupy ROPO. Dodatkowo Douglas proponuje pełen benefitów system lojalnościowy – jeden dla obu kanałów.

Perfumeria Douglas mieści się w centrum handlowym KEN Center, przy ulicy Ciszewskiego 15, w pobliżu dwóch stacji metra: Stokłosy i Imielin oraz przystanków autobusowych.