Douglas wybiera Galerię Dekada na pierwszą lokalizację w Grójcu

Douglas otwiera swoją pierwszą perfumerię w Grójcu, w centrum handlowym Dekada. W nowoczesnej przestrzeni sklepu, liczącej 200 mkw. na klientów czekają wyjątkowe doświadczenia zakupowe oraz profesjonalna obsługa, zawsze służąca eksperckimi poradami. BOIG jest w gronie wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września tego roku w Warszawie.

Perfumeria mieści się w centrum handlowym Dekada w Grójcu, przy ulicy Armii Krajowej 50, bezpośrednio przy obwodnicy miasta i niedaleko drogi ekspresowej S7.

Grupa Douglas po otwarciu 150. perfumerii, konsekwentnie kontynuuje ekspansję. Zgodnie ze strategią marka planuje kolejne nowe otwarcia w mniejszych miejscowościach, natomiast w większych miastach stawia na modernizację już istniejących punktów.

W nowej perfumerii Douglas w Grójcu klienci znajdą asortyment kilkunastu tysięcy produktów marek beauty. Na powierzchni 200 mkw. odwiedzający mogą wybierać spośród bogatej oferty kosmetyków i akcesoriów do makijażu oraz pielęgnacji, zarówno twarzy, jak i całego ciała.

Asortyment został dopasowany do oczekiwań lokalnego rynku. Klienci z Grójca mogą teraz zakupić produkty marek takich, jak: Estée Lauder, Yves Saint Laurent, Sensai, Dr. Susanne von Schmiedeberg czy Sol de Janeiro. Innowacyjną aranżację przestrzeni uzupełniają multimedialne ekrany, które wpływają zarówno na wygląd, jak i funkcjonalność perfumerii.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Douglas w Galerii Dekada w Grójcu to nasza kolejna perfumeria stacjonarna na mapie Polski. Chcemy, by wizyta w Douglas była absolutnie wyjątkowym doświadczeniem. Wychodząc naprzeciw wysokim oczekiwaniom naszych konsumentów, zadbaliśmy o każdy detal – zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i doboru oferty dostosowanej do potrzeb miejscowych klientów.

Asortyment jest bardzo różnorodny. Na półkach nasi klienci znajdą kosmetyki marek premium oraz obecnie bardzo popularne i pożądane, naturalne, organiczne produkty. Oferta została także dostosowana do różnych możliwości portfela zakupowego” – mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji CEE w Douglas Polska.

Perfumeria oferuje również szereg dodatkowych usług, min. indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów. Na miejscu będzie można skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub wykonać bezpłatny 5 min. makijaż. Usługi można rezerwować za pomocą aplikacji booksy.

Sieć w ramach synergii kanałów oferuje nowoczesne rozwiązania na miarę potrzeb swoich klientów. Jednym z nich jest opcja „zamów w perfumerii”, czyli pomoc doradców kosmetycznych w sklepie stacjonarnym przy zakupach online, korzystając z najszerszego porfolio marek dostępnego na douglas.pl, w tym niedostępnych offline kolorów i z możliwością odbioru zakupów w sklepie lub dostawy do domu bez dodatkowych kosztów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Klienci mogą także skorzystać z darmowej dostawy w internetowej usłudze Click & Collect. Nowym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin. To usługa, która została wprowadzona do całej sieci kilka tygodni temu, w odpowiedzi na zainteresowanie klientów.

Około 1850 perfumerii stacjonarnych

Grupa DOUGLAS, wraz ze swoimi brandami: DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa DOUGLAS inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych.

Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów, Grupa DOUGLAS staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty. Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy DOUGLAS „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”.

Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu. W roku finansowym 2022/23 Grupa DOUGLAS osiągnęła sprzedaż (netto) na poziomie 4,1 miliarda euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.

Szeroka oferta z zakresu beauty

Douglas. stanowi największą i najszybciej rozwijającą się sieć perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów. Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek.

Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.