Mallson: Galeria Wiślanka z coraz atrakcyjniejszym tenant-mixem

Wydłużyła się lista najemców Galerii Wiślanka w Żorach. Tym razem nowy sklep otworzyła sieć Ale Animale. Klienci znajdą w nim najwyższej jakości asortyment dla domowych pupili. Za komercjalizację obiektu odpowiada Mallson Polska, który jest  jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września w Warszawie.

Ofertę Galerii Wiślanka wzbogaci salon sieci Ale Animale. To dynamicznie rozwijająca się polska sieć profesjonalnych sklepów zoologicznych, oferujących najwyższej jakości asortyment dla zwierząt domowych. Dostępne w sklepie pokarmy, akcesoria i produkty higieniczne pozwalają na kompleksowe zaopatrzenie domu, w którym mieszkają zwierzęta.

Z blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, 4F, Monnari, Empik, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Quiosque, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Fielmann.

W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Thai Express Makarun, Big Beef Burger, Lodomania czy Sopelek. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Ponad 900 tys. mkw. powierzchni w portfolio

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych, jak również obsługę ich sprzedaży.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji kilkudziesięciu centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.