Ochnik z kolejnym salonem stacjonarnymi w formacie „shop in shop”

Sklep sieci Ochnik w Centrum Handlowym Pogoria ponownie otworzył swoje podwoje dla klientów. Powstał on w nowej koncepcji „shop in shop”. Nowo otwarty lokal marki znajduje się na parterze i zajmuje powierzchnię 289 mkw.

Najnowsza koncepcja marki Ochnik „shop in shop” zakłada otwieranie tzw. dwusalonów, czyli sklepów z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.

Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.

Koncepcja „shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories. W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.

Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.

Nowo otwarty salon w CH Pogoria nie tylko powstał zgodnie z nową koncepcją, ale również powiększył on też swoją powierzchnię z 141,63 mkw. do 289 mkw.

Ponad 30 lat na rynku

Ochnik o polska firma z ponad 30-letnią tradycją zaliczana do grona najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną. Każdego sezonu proponuje swoim Klientom wyjątkową kolekcję skórzanych kurtek, płaszczy, marynarek, kożuchów, spódnic i sukienek, a także oryginalną galanterię i akcesoria: torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski.

Najnowszą propozycją marki jest kolekcja tekstylna obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz odzieży lekkiej: spodnie, spódnice, sukienki, swetry, bluzki, koszule, marynarki, kapelusze, krawaty, muchy, skarpetki oraz poszetki. W swojej bogatej ofercie posiada również nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne. 

Obecnie sieć posiada ponad 120 salonów sprzedaży. Ochnik prowadzi też sprzedaż poprzez sklep internetowy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz