Sklep sieci Ochnik w Centrum Handlowym Pogoria ponownie otworzył swoje podwoje dla klientów. Powstał on w nowej koncepcji „shop in shop”. Nowo otwarty lokal marki znajduje się na parterze i zajmuje powierzchnię 289 mkw.
Najnowsza koncepcja marki Ochnik „shop in shop” zakłada otwieranie tzw. dwusalonów, czyli sklepów z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.
Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.
Koncepcja „shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories. W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.
Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.
PARTNER PORTALU
Nowo otwarty salon w CH Pogoria nie tylko powstał zgodnie z nową koncepcją, ale również powiększył on też swoją powierzchnię z 141,63 mkw. do 289 mkw.
Ponad 30 lat na rynku
Ochnik o polska firma z ponad 30-letnią tradycją zaliczana do grona najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną. Każdego sezonu proponuje swoim Klientom wyjątkową kolekcję skórzanych kurtek, płaszczy, marynarek, kożuchów, spódnic i sukienek, a także oryginalną galanterię i akcesoria: torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski.
Najnowszą propozycją marki jest kolekcja tekstylna obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz odzieży lekkiej: spodnie, spódnice, sukienki, swetry, bluzki, koszule, marynarki, kapelusze, krawaty, muchy, skarpetki oraz poszetki. W swojej bogatej ofercie posiada również nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Obecnie sieć posiada ponad 120 salonów sprzedaży. Ochnik prowadzi też sprzedaż poprzez sklep internetowy.