[BADANIE] Xtreme Fitness: franczyza w czołówce najbardziej opłacalnych modeli biznesowych

Wśród najbardziej opłacalnych modeli biznesowych Polacy plasują model franczyzowy na trzecim miejscu (12%), zaraz po budowaniu biznesu własnymi siłami „od zera” (21%) i poszerzeniu własnej działalności o inne branże (19%). Takie dane płyną z badania pracowni OpinionWay Polska, przeprowadzonego w marcu br. na grupie 1230 dorosłych Polaków, na zlecenie Xtreme Fitness Gyms.

6 na 10 Polaków (61%) pozytywnie ocenia atrakcyjność klubów fitness w kontekście spodziewanych zysków finansowych. Szczególnie entuzjastycznie do branży fitness podchodzą najmłodsi (69%) i kobiety (66%) oraz osoby o wyższych dochodach.

“Xtreme Fitness Gyms to najszybciej rozwijająca się sieć klubów fitness w Polsce, oparta na autorskim modelu franczyzowym, któremu zaufało już ponad 100 franczyzobiorców w całej Polsce. Społeczność cały czas się rozrasta i średnio co miesiąc wita 4-7 nowych przedsiębiorców. W samym ubiegłym roku przybyło ich ponad 50.

Za każdym franczyzobiorcą Xtreme Fitness Gyms kryje się inna historia, inna motywacja, inna przeszłość, inne wyzwania i nadzieje, ale drogi wszystkich z nich spotykają w jednym punkcie – prowadzą dziś swój własny biznes, realizują się jako przedsiębiorcy i mają wiele kolejnych, ambitnych planów” – mówi Łukasz Dojka, który w 2012 r. założył sieć Xtreme Fitness Gyms, a dziś, jako Chairman of the Board, stoi na czele Xtreme Brands.

Z ponad 70 obiektami

Do Xtreme Brands należy sieć Xtreme Fitness Gyms, dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness oparta na autorskim modelu franczyzowym. Na czele Xtreme Brands stoi założyciel Łukasz Dojka, Chairman of the Board, który swój pierwszy klub fitness otworzył w Tarnowie w 2012 r. Funkcję CEO sieci sprawuje James Cotton. Obecnie sieć zrzesza pod swoim szyldem ponad 70 obiektów. Sieć współpracuje z ponad 150 franczyzobiorcami. Jej celem jest otwarcie 227 rentownych klubów do końca 2027 r. W misję Xtreme Fitness Gyms wpisuje się aktywizacja i integracja lokalnej społeczności oraz rozszerzanie świadomości na temat wpływu aktywności fizycznej na zdrowie oraz dobrostan psychiczny.

Każdy obiekt dostarcza swoim klubowiczom nielimitowany dostęp do nowoczesnych stref, opiekę Instruktora Klubu, zajęcia fitness w cenie karnetu, aplikację na telefon i platformę treningową VOD, autorskie koncepty treningowe oraz sprzęt renomowanych światowych producentów. Wysoka jakość świadczonych usług zapewniła Xtreme Fitness wiele branżowych wyróżnień, w tym tytuł Dobra Marka 2023 przyznawany na podstawie badań konsumenckich prowadzonych przez Dział Badań i Analiz Rynku Grupy Media Press czy certyfikat członkowski Polskiej Organizacji Franczyzodawców.