Sportowy multibrand, Martes Sport zdecydował o przedłużeniu swojej obecności w Parku Handlowym Włocławek. W tym roku mapa nowych lokalizacji Martes Sport powiększy się o 23 sklepy na terenie całej Polski.
– Cieszy nas, że tak duży gracz rynkowy jak Martes Sport dostrzega liczne szanse płynące z obecności w Parku Handlowym Włocławek. Tym bardziej, że marka od lat jest fundamentem naszej oferty w segmencie sportowym oraz jest jedną z najpopularniejszych destynacji zakupowych we Włocławku dla osób poszukujących asortymentu tego typu – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
Martes Sport na ścieżce rozwoju
Martes Sport planuje, że oprócz otwarcie 20 nowych sklepów taka sama liczba sklepów będzie w tym roku zmodernizowana, a część z nich zostanie znacząco powiększona. Około 20 lokalizacji zostanie zamknięta ze względu na realizowany proces konsolidacji sieci sklepów oraz zmieniające się trendy rynkowe.
W ocenie przedstawicieli Martes Sport duże miasta potrzebują od dwóch do czterech mega sklepów ze stale poszerzaną ofertą handlową dla Klientów. Dlatego też w obrębie dużych ośrodków miejskich nieustannie poszukiwane są powierzchnie w przedziale od 1500 m2 do 4000 m2. Zwiększenie powierzchni sklepu jest wartością dodaną przede wszystkim dla Klienta, który może skorzystać z nowych kategorii produktów oraz ofert sezonowych w sklepach stacjonarnych.
PARTNER PORTALU
Dominującą pozycję w asortymencie sprzedaży sklepów Martes Sport, stanowią marki należące do firmy MS Trademarks tj. m.in. Elbrus, Huari, Radvik, Aquawave, Fitanu, Iguana, Martes Ess, Coolslide, IQ oraz Bejo.
Rozwój w modelu omnichannel
Istniejące obecnie sklepy: sklepmartes.pl, fitanu.com, sklepiguana.pl, początkiem roku zostały mocno wsparte przez nowoczesny i zautomatyzowany magazyn o powierzchni 55 tys. m2.
Analogicznie do rozwoju sieci offline, GK Martes Sport kładzie mocny nacisk na rozbudowę i zasięg swojego kanału e-commerce.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
To kolejny krok milowy rozwoju firmy, która w przyszłości osiągnie jeszcze lepszą synergię i optymalizację sprzedaży. Wszystkie działania dążące do tego są wspierane przez prawie czterysta stacjonarnych placówek detalicznych branży sportowej, jak i sprawnie działającą platformę.