Pierwszy stały sklep UNIQLO w Polsce ruszy 26 września 2024

Globalny detalista odzieżowy UNIQLO ogłasza datę otwarcia pierwszego stałego sklepu w Polsce. UNIQLO ARKADIA będzie zlokalizowane w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie i przywita klientów już w czwartek, 26 września 2024 o godzinie 10.00.

Na powierzchni sprzedażowej blisko 1300 metrów kwadratowych znajdzie się miejsce dla usługi Utme! – pozwalającej na stworzenie personalizowanych ubrań z wykorzystaniem zarówno własnych designów, jak i ekskluzywnych grafik dostarczonych przez lokalnych i międzynarodowych partnerów.

„Z wielką radością ogłaszamy datę otwarcia naszego pierwszego stałego sklepu UNIQLO w Polsce. Po udanym starcie naszego pop-upu Wars Sawa Junior, jesteśmy zaszczyceni możliwością rozszerzenia naszej obecności na rynku i dołączenia do tętniącej życiem, kreatywnej społeczności Warszawy. W ciągu ostatnich dwóch lat widzieliśmy, jak wartości UNIQLO rezonują z warszawiakami. Nie możemy się doczekać, aby przedstawić LifeWear, wysokiej jakości oraz innowacyjną odzież na co dzień, jeszcze większej ilości osób. Do zobaczenia wkrótce!” – skomentował Kohsuke Kobayashi, COO UNIQLO Germany & Poland.

Odkryj UTme!

Obok pełnej linii odzieży LifeWear dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt, w UNIQLO ARKADIA znajdziemy również usługę UTme!. Jest to dedykowana przestrzeń, w której klienci będą mogli tworzyć jedyne w swoim rodzaju T-shirty oraz torby. Łącząc zdjęcia, obrazy, ilustracje i tekst, można zaprojektować coś naprawdę oryginalnego – wyrazić siebie, przygotować przemyślany prezent na wyjątkową okazję, czy pasujące stroje na imprezę firmową. Możliwości są nieograniczone!

PARTNER PORTALU

Kaufland

Do tej pory UNIQLO otworzyło tego typu punkty na większości europejskich rynków, takich jak Francja, Niemcy, Hiszpania, Włochy, Dania czy Wielka Brytania.

Stając się częścią społeczności – lokalne współprace
Chcąc podkreślić znaczenie lokalnej kultury, UNIQLO podejmuje współpracę z artystami, którzy odzwierciedlają charakter danego miasta. Autorem grafik przygotowanych na otwarcie sklepu UNIQLO ARKADIA jest Bartosz Mamak – wielokrotnie nagradzany plakacista i kontynuator Polskiej Szkoły Plakatu. Bartosz stworzy plakat, który połączy kulturę Polski z japońskimi wpływami, tworząc unikalne dzieło odzwierciedlające ducha obu krajów. Projekt ten zostanie wyeksponowany w pierwszym stałym sklepie, a grafika znajdzie się na torbach, które będzie można otrzymać w dniu otwarcia. Dodatkowo stworzy on ekskluzywne ilustracje dla usługi UTme!.

UNIQLO nawiązało również współpracę z kultowymi japońskimi lokalami, takimi jak Happa to Mame i Vegan Ramen Shop. Współprace te zaowocują włączeniem lokalnych grafik do UTme!, umożliwiając klientom nadanie swoim projektów wyrazistego smaku stolicy.

Oprócz gadżetów, które będzie można otrzymać w dniu otwarcia, klienci będą mieli również okazję wygrać wycieczkę dla dwóch osób do Japonii – miejsca, w którym marka powstała 40 lat temu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

UNIQLO LifeWear należy do Fast Retailing

UNIQLO to marka odzieżowa, inspirowana japońską celebracją prostoty, jakości i długowieczności. Prezentuje ponadczasowe kolekcje, które dzięki swojej nowoczesnej elegancji, pozwolą każdemu zbudować swój kompletny, indywidualny styl. Najprostsze projekty skrywają w sobie najbardziej przemyślane, nowoczesne rozwiązania. Tworzone są tak, aby być przystępnymi cenowo i dostępnymi dla wszystkich. LifeWear to odzież, która jest nieustannie udoskonalana, aby wnosić jeszcze więcej ciepła, lekkości, designu i komfortu do naszego codziennego życia.

Marka UNIQLO należy do Fast Retailing Co., Ltd., wiodącej japońskiej grupy odzieżowej z siedzibą w Tokio. UNIQLO jest największą spośród ośmiu marek Fast Retailing Group. Pozostałe z nich to GU, Theory, PLST (Plus T), Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang. Z globalną sprzedażą na poziomie około 2,77 bilionów jenów w roku fiskalnym 2023, zakończonym 31 sierpnia 2023 roku (18,92 miliardów dolarów, w przeliczeniu z jenów zgodnie z kursem z końca sierpnia 2023 roku $1 = 146,2 jenów), Fast Retailing jest jednym z największych na świecie detalicznych sprzedawców odzieży, a UNIQLO jest wiodącym japońskim sprzedawcą produktów specjalnych.
UNIQLO kontynuuje politykę ekspansji w największych miastach na świecie, w ramach swoich działań, zmierzających do umocnienia statusu marki globalnej. Obecnie firma posiada łącznie ponad 2400 sklepów stacjonarnych UNIQLO na całym świecie, w tym w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Całkowita ilość sklepów stacjonarnych wszystkich marek Fast Retailing jest już bliska 3600.