Podwarszawski park handlowy z ofertą dla dzieci

Do grona najemców San Parku Piaseczno dołączył Smyk. Salon marki urządzony w najnowszym koncepcie zajmie ponad 600 mkw. Smyk stanowić będzie uzupełnienie szerokiej palety sklepów specjalistycznych, które już jesienią tego roku oferować będzie swoim klientom kompleks handlowy.

Na powierzchni 55 000 mkw. GLA inwestycji handlowej spółki ED SAN III Sancak – San Park Piaseczno znajdzie się łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż.

Do grona najemców San Parku w ostatnim czasie dołączyła kolejna ciesząca się popularnością wśród klientów marka – Smyk. Salon oferujący zabawki, odzież dziecięcą i akcesoria dla najmłodszych klientów zajmie powierzchnię ponad 600 mkw.

„San Park Piaseczno będzie wyróżniać się rozbudowaną strefą gastronomiczną oraz dużą paletą sklepów specjalistycznych, do których należy także Smyk. Nowoczesny park handlowy musi zapewniać przede wszystkim kompleksową ofertę sklepów dla całej rodziny, a Smyk jest najbardziej rozpoznawalnym brandem na rynku z asortymentem dla dzieci i niemowląt” – mówi Jakub Sancak, członek zarządu ED SAN III Sancak.

„Biorąc pod uwagę wyjątkowe zainteresowanie projektem San Park, możemy być spokojni o to, że w dniu otwarcia obiekt będzie w pełni skomercjalizowany. Obecnie jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów z ostatnimi najemcami, którzy otworzą swoje salony w obiekcie. San Park cieszy się popularnością, bowiem w odróżnieniu od podobnych kompleksów stawia na wygodę i komfort klientów oferując strefy wypoczynku, ale także zapewniać będzie szeroką paletę sklepów specjalistycznych – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Piaseczno.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sklepy Smyk oferują szeroki wybór wysokiej jakości odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Jednym z atutów sieci jest dostępność szerokiej oferty produktów różnych kategorii dla dzieci „pod jednym dachem”.