San Park Piaseczno z rozbudowaną ofertą specjalistycznych konceptów i bogatym food courtem

San Park Piaseczno zapewni klientom szerokie portfolio marek z zakresu wszystkich branż, z których kilka zadebiutuje w Polsce na terenie parku handlowego. W obiekcie będzie szeroka paleta tzw. sklepów specjalistycznych. Klienci będą mogli zrobić zakupy w blisko 40 sklepach marek, z czego sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmą aż 25 lokali.

Budowa San Parku Piaseczno rozpoczęła się w sierpniu ubiegłego roku i od początku prowadzonych prac przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Otwarcie flagowej inwestycji spółki ED SAN III Sancak planowane jest z początkiem jesieni bieżącego roku.

Cały kompleks budynków znajdujących się na terenie inwestora oferować będzie około 55 000 mkw. GLA, a klienci będą mogli zrobić zakupy w blisko 40 sklepach marek wielu branż. Parking zaoferuje łącznie 1 100 miejsc postojowych. Wśród najemców kompleksu znajdą się najpopularniejsze sklepy, w tym Jula, która będzie jednocześnie największym salonem o powierzchni blisko 2 500 mkw., Action, CCC, HalfPrice, Rossmann, Sinsay, Sports Direct i wiele innych. Operatorem spożywczym będzie supermarket sieci Aldi. Potencjał San Parku od początku dostrzegali najemcy, dzięki czemu w chwili obecnej proces komercjalizacji przekroczył już ponad 90 procent.

San Park dzięki swojej lokalizacji stanie się główną destynacją zakupową dla mieszkańców Mysiadła, pobliskiego Piaseczna, ale także okolicznych miejscowości, jak np.: Konstancin-Jeziorna, Nowa Wola, Józefosław czy Lesznowola.

Bogata oferta sklepów wyspecjalizowanych

PARTNER PORTALU

Kaufland

Obiekt na tle innych parków handlowych wyróżniać się będzie niezwykle szeroką ofertą tzw. sklepów specjalistycznych, wspierając tym samym rodzimych przedsiębiorców.

„Na terenie kompleksu zostaną otwarte chociażby dwie lubiane piekarnie Putka i Wanda. Klienci poszukujący bardziej wyselekcjonowanych produktów będą mieli do swojej dyspozycji także delikatesy włoskie i azjatyckie. Pojawi się również sklep mięsny z wyrobami własnej produkcji Kiszeczka czy sklep Koneser z wyselekcjonowanymi alkoholami.

Część Health&Beauty tworzyć będą np. Rituals, Vision Express czy apteka. San Park będzie także posiadał szeroką ofertę usługową, na którą składać się będzie m.in. pralnia czy nail bar. Sklepy wyspecjalizowane, restauracje i kawiarnie zajmą aż 25 lokali oraz łączną powierzchnię 3 700 mkw. GLA” – mówi Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Piaseczno.

Szerokie portfolio punktów gastronomicznych

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

To właśnie oferta gastronomiczna będzie jedną z najsilniejszych stron San Parku Piaseczno.

„Od samego początku stawiamy na koncepty restauracyjne i kawiarniane, które będą wyróżniać nasz obiekt. Klienci będą mieli do swojej dyspozycji np. lokal sieci Starbucks czy Cukiernię Sowa.

Pojawią się także restauracje z pełnym przekrojem smaków z różnych zakątków świata, jak choćby L’Osteria czy zupełnie nowy, debiutujący w Polsce turecki koncept, o którym poinformujemy już niebawem. Wśród lokali gastronomicznych znajdą się również restauracje serwujące burgery, sushi czy wietnamskie bistro” – dodaje Paweł Materny.

„Zdecydowaliśmy się także na zmianę w naszej komunikacji, dlatego też od teraz zapraszać będziemy klientów do San Parku Piaseczno. Zmiana ta jest odpowiedzią na potrzeby naszych najemców, którzy oczekują spójności i przejrzystości w informacjach dotyczących lokalizacji oraz działalności poszczególnych sklepów, a większość firm komunikuje swoje nowe punkty sprzedaży jako lokalizacje Piaseczno” – uzasadnia Jakub Sancak, członek zarządu ED SAN III Sancak.