Nad polskie morze jeszcze w tym roku zawitają nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Popeyes ogłasza kolejne otwarcie, tym razem nad Bałtykiem w Centrum Handlowym Gdynia Riviera.
Popeyes jest już znany mieszkańcom czterech miast Polski – chwilę temu smaki Luizjany pokochali poznaniacy. Po hucznym otwarciu w stolicy Wielkopolski, przyszedł czas na odkrycie nowego lądu. czas na Gdynię. Mieszkańcy Trójmiasta jeszcze w tym roku będą mogli delektować się smakiem świeżego, soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw z Luizjany, które już pokochały miliony smakoszy na całym świecie.
„Od dawna wiemy jak bardzo Popeyes jest wyczekiwany na Pomorzu. To z Trójmiasta płynęło najwięcej zapytań o restaurację. Zatem możemy już oficjalnie ogłosić – przybijamy do nowego portu! Otwieramy się w Gdyni!” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Poza pysznymi daniami, Popeyes to także niesamowita atmosfera, która pozwala gościom restauracji poczuć się jak w Nowym Orleanie. To czysta energia i eksplozja kulinarnej radości, tak też postrzegają ją jej wielbiciele.
Ponad 50 lat na rynku
PARTNER PORTALU
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.
Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING, TIM HORTONS, POPEYES i FIREHOUSE SUBS.