Wydłuża się lista najemców Westfield Mokotów. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne marki jak TAG Heuer czy Boggi Milano, a już wkrótce pojawi się również salon COS oraz flagowy koncept H&M, poszerzony o ofertę Home – jeden z 8 takich salonów, jakie w tym roku otworzą się na całym świecie.
Efektywne zarządzanie tenant mix to złożony i wieloaspektowy proces, który zaczyna się od uważnego słuchania klientów i analizowania trendów z jednej strony, przez budowanie partnerskich relacji z najemcami aż po elastyczność i umiejętność reakcji na zmieniające się warunki i otoczenie. Westfield Mokotów konsekwentnie realizuje te działania, co pozwala na stałe umacnianie pozycji centrum na rynku oraz stworzenie wyjątkowej oferty, obejmującej liczne flagowe koncepty i jedyne w Polsce salony renomowanych marek.
Tylko w ostatnim czasie w Westfield Mokotów pojawiły się dwie nowe, uznane marki – Boggi Milano i TAG Heuer. Boggi Milano to marka, która od lat wyznacza trendy w modzie męskiej. To tu klienci mogą znaleźć ubrania wykonane z najwyższej jakości tkanin, uszyte zgodnie z oryginalnym wzornictwem. Szukając nietuzinkowych dodatków, które doskonale uzupełnią każdą stylizację, warto odwiedzić też autoryzowany sklep monobrandowy TAG Heuer, który oferuje miłośnikom zegarków niepowtarzalną okazję do zanurzenia się w świecie szwajcarskiej precyzji i ponadczasowego designu.
Dbałość o marki i ich rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii leasingowej Westfield Mokotów. Działania centrum mają na celu budowanie długoletnich, opartych na zaufaniu relacji z partnerami oraz tworzenie warunków, które pozytywnie wpływają na performance marek. Przykładowo już wkrótce swoją ofertę rozszerzy H&aM Group. Po przeniesieniu &Other Stories do nowej lokalizacji na poziomie 0, w piątek 30 sierpnia otworzy się długo wyczekiwany przez klientów salon COS. Także dobrze znany wszystkim salon H&M przechodzi właśnie metamorfozę, by otworzyć się w zupełniej nowej, większej odsłonie, poszerzonej o ofertę H&M Home. Będzie to jeden z ośmiu takich salonów na całym świecie, otwartych w 2024 roku.
Na warszawskim Mokotowie
PARTNER PORTALU
Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe o silnie ugruntowanej pozycji na rynku. Obiekt znajduje się na warszawskim Służewcu, który staje się jedną z najpopularniejszych dzielnic mieszkaniowych stolicy i sąsiaduje z centrum biurowym południowej części Warszawy. Na powierzchni trzech pięter Westfield Mokotów mieści się 235 sklepów i punktów usługowych, fitness klub, kino, restauracje i kawiarnie, oraz 2300 miejsc parkingowych.Centrum słynie ze swojej szerokiej oferty premium w kategoriach fashion i beauty, doskonale połączonej z ofertą mass-market.
Kultowe marki, m.in. Chanel, Dior, Armani Beauty i Jo Malone otworzyły swoje pierwsze salony monobrandowe w Polsce właśnie w Westfield Mokotów. Dodatkowo, w ofercie można znaleźć największy w kraju salon Zara, najnowszy koncept Mango czy Massimo Dutti, a także salony W. Kruk Rolex, Karl Lagerfeld czy Jott.Na pierwszym piętrze Westfield Mokotów znajduje się wyjątkowa przestrzeń The Designer Gallery, skupiająca najciekawsze butiki i koncepty znanych modowych marek. Przestrzeń ta jest również miejscem wielu interesujących wydarzeń, m.in. pokazów mody, instalacji artystycznych, wystaw i koncertów. Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju jest priorytetem w codziennym funkcjonowaniu Westfield Mokotów.
Westfield Mokotów należy do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest operatorem 72 centrów handlowych w 12 krajach. Polska Rada Centrów Handlowych w 2022 i 2023 roku, przyznała centrom Unibail-Rodamco-Westfield nagrody w kategorii „Działania ESG obiektu”