ECE: Galeria Krakowska z ofertą modową w nowej odsłonie

W Galerii Krakowskiej swoje sklepy w nowej odsłonie otworzyły dwie modowe marki. Piękną bieliznę oraz komfortową odzież nocną klienci znajdą w ponownie otwartym salonie Intimissimi. Modernizacji został poddany również salon marki Calzedonia. ECE Projektmanagement Pol­ska Partnerem Strategicznym targów  SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

Założona w 1996 roku marka Intimissimi podbiła rynek bieliźniany dzięki swoim wyjątkowym atrybutom, takim jak zmysłowy styl oraz urok. Marka oferuje modne wzory, które są na bieżąco odświeżane, wyprzedzając sezonowe trendy oraz spełniając wymagania i pragnienia każdej kobiety.

Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej.

Obecnie marka liczy ponad 1 390 sklepów obecnych w ponad 38 krajach na świecie.

Lokal Intimissimi w nowej odsłonie w Galerii krakowskiej znajduje się na poziomie zero.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Założycielska marka Grupy, od której pochodzi jej nazwa – Calzedonia Group, odzwierciedla esencję dziedzictwa firmy. Od 1986 roku każda z kolekcji wyznacza najnowsze trendy w kategoriach pończosznictwa oraz kostiumów kąpielowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, łącząc wysoką jakość produkcji ze stylem oraz przystępnymi cenami.

Obecnie marka liczy około 2 000 sklepów obecnych w ponad 40 krajach, z czego 600 salonów znajduje się w samych Włoszech.

Klienci Galerii Krakowskiej mogą robić już zakupy w zmodernizowanym lokalu marki Calzedonia na poziomie zero. Wnętrze zyskało odświeżony wygląd, dzięki czemu zakupy będą jeszcze przyjemniejsze. Wśród asortymentu klienci znajdą komfortową odzież sportową, kolorowe skarpetki, rajstopy, pończochy, stroje kąpielowe, a także modę na co dzień.

W strategicznej lokalizacji

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Ga­le­ria Kra­kow­ska zo­sta­ła otwar­ta w 2006 ro­ku. Zbu­do­wa­na i zarządzana przez fir­mę ECE Projektmanagement Pol­ska łą­czy tra­dy­cję ze współ­cze­sno­ścią. Po­ło­żo­na jest w sa­mym ser­cu Kra­ko­wa, w bez­po­śred­nim sąsiedz­twie Ryn­ku Głów­ne­go.

W Galerii Krakowskiej znajduje się ok. 270 sklepów, w tym hipermarkety Carrefour i Media Markt, Empik, 11 punktów usługowych oraz 22 restauracje i kawiarnie. Dla klientów dostępnych jest 1400 miejsc parkingowych.

Lider rynku centrów handlowych w Europie

ECE Marketplaces jest wiodącym europejskim dostawcą usług w zakresie zarządzania centrami handlowymi i jako część ECE Group oferuje wszechstronną wiedzę i ponad 55-letnie doświadczenie w profesjonalnym zarządzaniu i marketingu centrów handlowych.

W całej Europie ECE Marketplaces zarządza 130 centrami handlowymi i ponad 65 parkami handlowymi, w których zlokalizowanych jest około 20 000 sklepów o łącznej powierzchni sprzedaży około 7 milionów mkw.

Polska spółka ECE powstała w 1997 roku i od tego czasu skupia się na rozwoju obiektów handlowych w centrach największych miast. ECE zarządza obecnie 9 centrami handlowymi m.in.: Galerią Łódzką w Łodzi, Galerią Krakowską w Krakowie, Galerią Bałtycką w Gdańsku oraz Galerią Kaskada w Szczecinie.