Sieć Gorąco Polecam. Smaki z piekarni otworzyła lokal w katowickim Supersamie. Jego klienci są kuszeni unoszącym się w powietrzu aromatem świeżo wypiekanego chleba i zapachem kawy.
Nowy najemca oprócz sprzedaży w lokalu oferuje bogaty wybór produktów dostępnych w koncepcie wyspy. Wszystko zostało przemyślane i zaprojektowane tak, aby odwiedzający mogli wygodnie i szybko dokonywać zakupów. Drewniana zabudowa, szlachetna ceramika, a także transparentne szkło oddają domowy charakter.
Umowa otwarcia nowego punktu sprzedaży została zawarta pomiędzy grupą Enata Bread, zarządzającą marką oraz Globalworth Poland.
Na ścieżce dynamicznego rozwoju
W wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl Magdalena Chruściel, Członek Zarządu Enata Bread mówiła, że firma planuje osiągnąć liczbę 500 lokali w kilka lat.
PARTNER PORTALU
„Widzimy, przede wszystkim poza Warszawą, ogromny potencjał. Nasz model biznesowy sprawdził się praktycznie w każdym rodzaju lokalizacji. Teraz go multiplikujemy w trzech formach: jako lokale własne, ajencyjne i franczyzowe. Stworzyliśmy gotowy biznes do wdrożenia. Posiadamy przygotowany, stabilny, efektywny system franczyzowy, który daje zarobić. Zapraszamy do współpracy przedsiębiorców, którzy wierzą w unowocześniony – tradycyjny – biznes. Rośnie zainteresowanie klientek i klientów naszymi produktami, rośnie też zaufanie partnerów biznesowych (deweloperów, zarządców budynków, dostawców). Mamy duży apetyt na biznes! – mówiła Magdalena Chruściel.
Enata Bread to grupa działająca w oparciu o różne formaty.
Koncept Bakery to rzemieślnicze piekarnie wyznaczające trendy na rynku: polska, włoska i francuska. Wszystko powstaje na miejscu z najwyższej jakości składników – bez spulchniaczy, bez sztucznych dodatków, bez kompromisów – na naturalnym zakwasie w bardzo skomplikowanych procesach fermentacji.
Koncept Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni to powszechna marka z wysokiej jakości pieczywem (także na naturalnym zakwasie), z kawą jakości speciality, z produktami komplementarnymi (na śniadanie, obiad, kolację), z sokami i smoothies. Wysoka jakość za rozsądną cenę.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Każdego dnia pracujemy nad zachowaniem standardów obsługi klientek i klientów. Szkolimy się, nabywamy umiejętności, reagujemy na opinie i komentarze. Dążymy do doskonałości w tej kwestii. Wszystko, ekspozycja produktów, architektura lokali, system identyfikacji wizualnej, zapach, muzyka ma dla znaczenie, a szczególnie wysoki poziom obsługi klienta. Zależy nam żeby klienci mieli pełną transparentność naszych produktów i dokładnie wiedzieli jakie produkty kupują” – podkreśla Magdalena Chruściel.