ECE: Galeria Łódzka z kolejnym najemcą wpisującym się w DNA obiektu

Sieć C&A otworzyła w Polsce kolejne 4 sklepy. Jeden z nich znajduje się w Galerii Łódzkiej. Salon marki zajmuje niemal 1200 mkw. powierzchni. ECE Projektmanagement jest Partnerem Strategicznym targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września, w warszawskim centrum konferencyjnym EXPO XXI.

Marka C&A dobrze wpisuje się  w proces komercjalizacji łódzkiego centrum handlowego oferując wysokiej jakości odzież i akcesoria w przystępnych cenach oraz uwzględniając zróżnicowany profil odbiorców.

Marketingowa symbioza marki i obiektu handlowego

Termin „symbiozy” tylko pozornie zarezerwowany jest dla świata przyrody. Przykładem marketingowego mutualizmu jest np. uzupełnienie tenant mix centrum handlowego o markę, która współgra z profilem obiektu: centrum gwarantuje klientom asortyment jakiego oczekują, natomiast sam sklep ma pewność, że jego oferta trafi do odbiorców, którzy są nią autentycznie zainteresowani, co jednoznacznie przełoży się na sprzedaż.

Przykładem takiego działania jest uzupełnienie oferty Galerii Łódzkiej o markę C&A. Asortyment marki rezonuje z profilem centrum handlowego, a polityka wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach jest odpowiedzią na potrzeby klientów.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

„Nowy salon C&A cieszy się dużym zainteresowaniem. Wpływa na to oferta sklepu, która trafia zarówno do młodego dynamicznego klienta, rodziny, jak i nieco dojrzalszych nabywców. Bardzo zależało nam by pozyskać rozpoznawalny brand, który dzięki bogatemu asortymentowi i świetnym projektom, jest atrakcyjny dla odbiorców o zróżnicowanych potrzebach” – mówi Beata Stefańska, dyrektor Galerii Łódzkiej.

Lokalność DNA

Strategia marketingowa Galerii Łódzkiej opiera się na podkreślaniu lokalności, a w kampaniach promocyjnych często wykorzystywane są charakterystyczne dla regionu zjawiska czy frazy. Podobną polityką kieruję się marka C&A, która pomimo globalnego charakteru, tak jak Łódzka, stawia na lokalność. Przykładem może być przestrzeń nad kasą przedstawiająca logo w połączeniu z nazwą miasta, takie działania wzmacnia identyfikację marki i jej silne powiązania lokalne.

To jednak nie jedyne punkty styczne marek. Wspomniana wcześniej symbioza może wykraczać daleko poza ramy handlowe. Obecnie odpowiedzialność społeczna firm jest raczej obowiązkiem niż propozycją, a rosnąca świadomość konsumentów sprawia, że nabywcy bacznie przyglądają się działaniom na rzecz lokalnej społeczności, czy akcjom prośrodowiskowym.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„C&A to nie tylko wartościowy partner handlowy. Galerię Łódzką i modowy brand łączą również tzw. „company values”, czyli wartości jakimi kierują się obie firmy. Doceniamy dążenia marki C&A do zrównoważonego rozwoju i wdrażanie rozwiązań przyjaznych środowisku. Nasi klienci z pewnością docenią nie tylko świetne projekty, ale także fakt, że ponad połowa aktualnych kolekcji powstaje w oparciu o założenia zrównoważonego rozwoju, w tym przy użyciu ekologicznych materiałów czy materiałów z recyklingu” – dodaje Stefańska.

Galeria Łódzka konsekwentnie kontynuuje proces komercjalizacji i dynamicznie dopasowuje się do oczekiwań odbiorców. Niezmienny natomiast pozostaje kierunek tworzenia obiektu codziennych zakupów, przyjaznego, o mocno podkreślonym charakterze lokalnym.

Z 9 obiektami w Polsce w portfolio

ECE Projektmanagement G.m.b.H. & Co. KG została założona w 1965 roku przez Wernera Otto. Firma zajmuje się rozwojem, projektowaniem, realizacją i wynajmem nieruchomości komercyjnych. Oprócz roli inwestora i dewelopera, ECE koncentruje się na długoterminowym zarządzaniu centrami handlowymi. Grupa ECE zarządza aktywami w obszarze nieruchomości o łącznej wartości ponad 31 miliardów euro.

ECE Marketplaces jest wiodącym europejskim dostawcą usług w zakresie zarządzania centrami handlowymi i jako część ECE Group oferuje wszechstronną wiedzę i ponad 55-letnie doświadczenie w profesjonalnym zarządzaniu i marketingu centrów handlowych.

Polska spółka ECE powstała w 1997 roku i od tego czasu skupia się na rozwoju obiektów handlowych w centrach największych miast. ECE zarządza obecnie 9 centrami handlowymi m.in.: Galerią Łódzką w Łodzi, Galerią Krakowską w Krakowie, Galerią Bałtycką w Gdańsku oraz Galerią Kaskada w Szczecinie.