EPP: Pasaż Grunwaldzki rozbudowuje modową ofertę

Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu rozbudowuje ofertę w segmencie mody. Do grona jego najemców dołączyła marka FEMESTAGE. Jej salon klienci znajdą na poziomie +1. EPP jest w gronie wystawców targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września tego roku. Tomasz Trzósło, prezes zarządu EPP razem z Joanną Fisher, CEO ECE Market Place i Markiem Noetzelm, COO NEPI Rockcastle, weźmie udział w panelu otwierającym konferencyjną część targów.

FEMESTAGE to casualowa marka odzieżowa dla kobiet, której zaplecze artystyczne wywodzi się z Domu Mody Eva Minge.

FEMESTAGE to propozycja modowa dla kobiet, które cenią sobie połączenie ponadczasowej klasyki z nowoczesną wrażliwością. To marka dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość.

 Produkty marki oferowane są w sklepie internetowym, jak i salonach stacjonarnych.

W sercu Wrocławia

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.

Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.

W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.

Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z 35 projektami w portfolio

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).