GTC: Galeria Jurajska z nowym najemcą sportowym

Galeria Jurajska rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączyła marka The North Face. Najemca, który po raz pierwszy pojawia się w Częstochowie, zajął lokal o powierzchni 145 mkw.

„Za sprawą otwarcia The North Face wzmacniamy po raz kolejny naszą ofertę modową, ale także uzupełniamy segment sportowy, tworząc nową, atrakcyjną destynację zakupową zarówno dla osób poszukujących odzieży outdoorowej, jak i ceniących sobie modę w nowoczesnym, sportowym wydaniu” – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

„Debiut ten idealnie wpisuje się także w naszą strategię rozwoju tenant-mixu. To już kolejna marka w naszym portfolio, którą klienci na lokalnym rynku znajdą wyłącznie w Jurajskiej. Tym samym jeszcze bardziej podkreślamy unikalność naszej oferty, zwłaszcza w segmencie fashion, oraz umacniamy pozycję galerii jako najciekawszego kierunku zakupów w północnej części woj. śląskiego” – dodaje.

Dla miłośników outdooru

The North Face to amerykańska marka znana m.in. z odzieży i obuwia outdoorowego oraz wysokiej jakości produktów stworzonych z myślą o aktywnościach na świeżym powietrzu. Marka jest popularna zarówno wśród alpinistów, podróżników, turystów górskich, narciarzy, jak i osób ceniących sobie modę miejską oraz doskonale zaprojektowany sportowy luz.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Tworząc swoje kolekcje, The North Face współpracuje z artystami i projektantami, dzięki czemu ma dziś status jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek outdoorowych na świecie.

W nowym salonie brandu w Jurajskiej kupujący znajdą m.in. topowe kurtki NUPTSE, lifestylową odzież i obuwie oraz plecaki, torby i wyposażenie, a także akcesoria, w tym chociażby czapki czy rękawice.

„Pozycja lidera, chłonny rynek konsumencki, a także rozwój Jurajskiej w ostatnich latach sprawiają, że najmem w obiekcie interesują się najwięksi gracze, postrzegający nasze centrum jako atrakcyjną biznesową lokalizację oraz partnera, z którym warto zadebiutować na rynku lokalnym. Otwarcie The North Face jest tego najlepszym przykładem” – mówi Anna Borecka.

„Marka po raz pierwszy pojawia się w północnej części województwa śląskiego. Co więcej, jej debiut to odpowiedź na potrzeby zakupowe naszych klientów, którzy oczekują, że w Jurajskiej dostępne będą najpopularniejsze i najchętniej dziś wybierane w Polsce marki krajowe i zagraniczne”.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z nowymi konceptami

The North Face otwiera sezon debiutów w Galerii Jurajskiej. Oprócz tej marki niebawem pojawi się tam także salon Rituals Cosmetics. Jednocześnie, pod koniec sierpnia, Sephora po remoncie uruchomiła tu salon w swoim najnowszym koncepcie. Trwają także prace remodelingowe w sklepach New Yorker i Intersport.

„Oferta Galerii Jurajskiej zmienia się i modernizuje jednocześnie. Z jednej strony, w strategii leasingowej stawiamy na obecność nowych marek, które wpisują się w aktualne trendy zakupowe. Z drugiej, zachęcamy najemców do modernizacji. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat taką inwestycję zrealizowało już 14 marek, czego owocem było m.in. wprowadzenie najnowszych konceptów” – mówi Anna Borecka.