13 września w Centrum Handlowym Gdynia Batory została otwarta nowa przestrzeń kawiarniana Tchibo, która stanowi integralną część znajdującego się tam lokalu, który został poddany modernizacji. To jedyne miejsce w Polsce z coffee barem wyprowadzonym na zewnątrz.
W nowej placówce poza bogatym asortymentem kaw ziarnistych, mielonych, rozpuszczalnych i kapsułek, klienci znajdą też cotygodniowe kolekcje produktów non-food, w tym odzież, wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracji wnętrz.
W nowej placówce bar został wyprowadzony na zewnątrz. Ten koncept wpisuje się w przyjętą przez Tchibo strategię globalną, podkreślającą jej kawowe dziedzictwo i kompetencje.
Jest to miejsce, które warto odwiedzić zarówno w trakcie zakupów, jak i zabieganego dnia. W menu czekają na klientów klasyczne propozycje, jak i sezonowe napoje kawowe, czy matcha, ale i szeroki wybór przekąsek słodkich i słonych.
Tchibo w CH Gdynia Batory to miejsce, w którym pracownicy pomogą dobrać kawę do preferencji klienta, a także skompletować akcesoria niezbędne do tego, aby wyjątkowym smakiem i aromatem kawy cieszyć się we własnym domu.
Ten zmodernizowany punkt to swoiste „2 w 1”, bo poza bogatym asortymentem kaw ziarnistych, mielonych, rozpuszczalnych i kapsułek, klienci znajda też cotygodniowe kolekcje produktów non-food, w tym odzież, wyposażenie kuchni oraz elementy dekoracji wnętrz.
900 sklepów w 8 krajach
Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe.
PARTNER PORTALU
W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.