Marka biżuteryjna YES umacnia swoją pozycję u naszych południowych sąsiadów. Otworzyła tam dwa nowe salony, jeden na Słowacji, a drugi w Czechach.
Na początku września marka biżuteryjna YES otworzyła dwa kolejne sklepy – jeden na Słowacji i jeden w Czechach. Na Słowacji salon został uruchomiony w sklep w centrum handlowym Europa w Bańskiej Bystrzycy. Placówka w Czechach zlokalizowana jest w parku handlowym Avion w Ostrawie. Powstał on w rodzinnym koncepcie, w którym oprócz strefy dla kobiet i mężczyzn znajduje się też dla strefa dla dzieci.
Firma YES poinformowała też, że kolejne otwarcia w Czechach i na Słowacji są już w toku.
Nowe salony dołączą do sieci zagranicznych placówek YES. Pierwszy salon na Słowacji marki YES znajduje się w Avion Shopping Park Bratysława. Kolejne w Centrum Handlowego Aupark Žilina oraz w Eurovea w Bratysławie
Ponadto marka biżuteryjna YES posiada u naszych południowych sąsiadów sklepy w Czechach w Metropole Zlicin Praga, Palladium Praga, Arkády Pankrác Praga, Harfa Praga, Brno Špalíček, Fontana Karlove Vary, Atrium Flora Praga, Plaza Pilzno.
Ponad 40 lat na rynku
Marka YES powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.
Marka YES posiada w swojej ofercie szeroki asortyment biżuterii. Oferta YES powstała z myślą o prawdziwych miłośnikach biżuterii, i to nie tylko tej kosztującej tysiące złotych. Marka projektuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki, celebrytki i bransoletki zarówno w ponadczasowej, jak i zgodnej z obowiązującymi trendami odsłonie. Wykonanie ze złota białego, dwukolorowego, żółtego i różowego, srebra, platyny, a nawet stali jest wzbogacane o kolorowe kamienie szlachetne, wśród których nie brakuje diamentów, szafiru, kryształu Swarovskiego, perły, ametrynu, rubinu i cyrkonii. Ceniona jest za tradycyjne rzemieślnictwo łączone z nowoczesnymi trendami, a również za idee, z którymi się utożsamia i które propaguje w swoich kampaniach.
YES to marka jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Może pochwalić się rzeszą lojalnych kupujących, którzy od lat właśnie tu wracają po ulubioną biżuterię. Prowadzi ponad 160 salonów oraz sklep internetowy.