Marka Yes kontynuuje ekspansję w regionie CEE

Marka biżuteryjna YES umacnia swoją pozycję na Słowacji. Otworzyła tam swój trzeci salonu. Tym razem lokal zlokalizowany jest na parterze Centrum Handlowego Aupark Žilina.

Nowo otwarty salon dołączy do sieci zagranicznych placówek marki YES. Niedawno otworzyła też sklep stacjonarny na Słowacji w Eurovea Bratysława oraz trzy lokale w Czechach. Salony w Czechach zlokalizowane są w Atrium Flora Praga oraz Plaza Pilzno.

Pierwszy salon na Słowacji marki YES znajduje się w Avion Shopping Park Bratysława. Ponadto marka biżuteryjna YES posiada u naszych południowych sąsiadów sklepy w Czechach w Metropole Zlicin Praga, Palladium Praga, Arkády Pankrác Praga, Harfa Praga, Brno Špalíček, Fontana Karlove Vary, Atrium Flora Praga, Plaza Pilzno.

Sieć zapowiada dalszy rozwój salonów poza granicami Polski. 

Ponad 40 lat na rynku

PARTNER PORTALU

Kaufland

Marka YES powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.

Marka YES posiada w swojej ofercie szeroki asortyment biżuterii. Oferta YES powstała z myślą o prawdziwych miłośnikach biżuterii, i to nie tylko tej kosztującej tysiące złotych. Marka projektuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki, celebrytki i bransoletki zarówno w ponadczasowej, jak i zgodnej z obowiązującymi trendami odsłonie. Wykonanie ze złota białego, dwukolorowego, żółtego i różowego, srebra, platyny, a nawet stali jest wzbogacane o kolorowe kamienie szlachetne, wśród których nie brakuje diamentów, szafiru, kryształu Swarovskiego, perły, ametrynu, rubinu i cyrkonii. Ceniona jest za tradycyjne rzemieślnictwo łączone z nowoczesnymi trendami, a również za idee, z którymi się utożsamia i które propaguje w swoich kampaniach.

YES to marka jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Może pochwalić się rzeszą lojalnych kupujących, którzy od lat właśnie tu wracają po ulubioną biżuterię. Prowadzi ponad 160 salonów i choć YES jako pierwszy otworzył sklep internetowy, to nadal stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Sklepy te są chętnie odwiedzane przez klientów ceniących kontakt z tym szczególnym produktem.