Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

YES kontynuuje ekspansję salonów stacjonarnych

Pod koniec czerwca Yes otworzył swój 177. salon. Znajduje się on w Galerii Sanowa w Przemyślu. Salon mieści się na parterze pomiędzy lokalami Gatta i T-Mobile.

Z okazji otwarcia przygotowano dla klientów szereg atrakcji. Do każdego zakupu wręczane były bestsellerowe bransoletki marki.

Niemal 100 punktów handlowo-usługowych

W Galerii Sanowa na powierzchni 22 tys. mkw. znajduje się niemal 100 punktów handlowo-usługowych. Klienci znajdą tu bogatą ofertę znanych i lubianych marek, 3 drogerie, księgarnie i elektromarket Media Expert. Codzienne zakupy można zrobić w markecie Kaufland. Różnorodne restauracje oraz przytulna kawiarnia są idealnym miejscem na spotkania z przyjaciółmi i rodziną.

Galeria Sanowa to także istotny punkt na kulturalnej mapie miasta. Mieści się tu największe i najnowocześniejsze w Przemyślu Kino Helios, oferujące nie tylko hity światowej kinematografii, ale również seanse specjalne.

Galeria posiada parking podziemny mieszczący ponad 800 samochodów.

Ponad 40 lat na rynku

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Marka YES powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.

Marka YES posiada w swojej ofercie szeroki asortyment biżuterii. Oferta YES powstała z myślą o prawdziwych miłośnikach biżuterii, i to nie tylko tej kosztującej tysiące złotych. Marka projektuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki, celebrytki i bransoletki zarówno w ponadczasowej, jak i zgodnej z obowiązującymi trendami odsłonie. Wykonanie ze złota białego, dwukolorowego, żółtego i różowego, srebra, platyny, a nawet stali jest wzbogacane o kolorowe kamienie szlachetne, wśród których nie brakuje diamentów, szafiru, kryształu Swarovskiego, perły, ametrynu, rubinu i cyrkonii. Ceniona jest za tradycyjne rzemieślnictwo łączone z nowoczesnymi trendami, a również za idee, z którymi się utożsamia i które propaguje w swoich kampaniach.

YES to marka jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Może pochwalić się rzeszą lojalnych kupujących, którzy od lat właśnie tu wracają po ulubioną biżuterię. Prowadzi ponad 160 salonów i choć YES jako pierwszy otworzył sklep internetowy, to nadal stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Sklepy te są chętnie odwiedzane przez klientów ceniących kontakt z tym szczególnym produktem.

YES Biżuteria to właściciel popularnych sieci jubilerskich YES i Verona.