YES kontynuuje ekspansję salonów stacjonarnych
Pod koniec czerwca Yes otworzył swój 177. salon. Znajduje się on w Galerii Sanowa w Przemyślu. Salon mieści się na parterze pomiędzy lokalami Gatta i T-Mobile.
Z okazji otwarcia przygotowano dla klientów szereg atrakcji. Do każdego zakupu wręczane były bestsellerowe bransoletki marki.
Niemal 100 punktów handlowo-usługowych
W Galerii Sanowa na powierzchni 22 tys. mkw. znajduje się niemal 100 punktów handlowo-usługowych. Klienci znajdą tu bogatą ofertę znanych i lubianych marek, 3 drogerie, księgarnie i elektromarket Media Expert. Codzienne zakupy można zrobić w markecie Kaufland. Różnorodne restauracje oraz przytulna kawiarnia są idealnym miejscem na spotkania z przyjaciółmi i rodziną.
Galeria Sanowa to także istotny punkt na kulturalnej mapie miasta. Mieści się tu największe i najnowocześniejsze w Przemyślu Kino Helios, oferujące nie tylko hity światowej kinematografii, ale również seanse specjalne.
Galeria posiada parking podziemny mieszczący ponad 800 samochodów.
Ponad 40 lat na rynku
Marka YES powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes YES Tomasz Kwiatkiewicz.
Marka YES posiada w swojej ofercie szeroki asortyment biżuterii. Oferta YES powstała z myślą o prawdziwych miłośnikach biżuterii, i to nie tylko tej kosztującej tysiące złotych. Marka projektuje pierścionki, kolczyki, naszyjniki, zawieszki, celebrytki i bransoletki zarówno w ponadczasowej, jak i zgodnej z obowiązującymi trendami odsłonie. Wykonanie ze złota białego, dwukolorowego, żółtego i różowego, srebra, platyny, a nawet stali jest wzbogacane o kolorowe kamienie szlachetne, wśród których nie brakuje diamentów, szafiru, kryształu Swarovskiego, perły, ametrynu, rubinu i cyrkonii. Ceniona jest za tradycyjne rzemieślnictwo łączone z nowoczesnymi trendami, a również za idee, z którymi się utożsamia i które propaguje w swoich kampaniach.
YES to marka jedna z najbardziej rozpoznawalnych wśród polskich klientów. Może pochwalić się rzeszą lojalnych kupujących, którzy od lat właśnie tu wracają po ulubioną biżuterię. Prowadzi ponad 160 salonów i choć YES jako pierwszy otworzył sklep internetowy, to nadal stawia na sprzedaż stacjonarną także w formacie outletowym. Sklepy te są chętnie odwiedzane przez klientów ceniących kontakt z tym szczególnym produktem.
YES Biżuteria to właściciel popularnych sieci jubilerskich YES i Verona.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter