Alfa Centrum w procesie relokacji popularnych marek

Alfa Centrum w Białymstoku stale dopasowuje do nowych trendów i potrzeb klientów. Liczne relokacje i towarzyszące im remodelingi salonów umożliwiły powiększenie wielu salonów popularnych marek oraz wprowadzenie nowoczesnych konceptów sprzedażowych. Wśród marek, które zdecydowały się na nowe lokalizacje są Venezia, Monnari, TOUS czy ESOTIQ.

Jesień tego roku to w Alfa Centrum czas otwarć nowych, powiększonych salonów wielu lubianych
i cenionych marek. W nowej lokalizacji, na parterze centrum, został otwarty salon Venezia. W nowej odsłonie wyróżnia się koncepcją otwartego visual merchandisingu („open-sell” environment), która zakłada eksponowanie całego asortymentu w sposób widoczny, bez chowania go w pudełkach.

W powiększonym salonie na klientów czeka szeroki wybór galanterii skórzanej dla kobiet i mężczyzn na różne okazje, m.in. obuwie, portfele, torby, paski, drobne akcesoria. Salon Venezia mieści się bezpośrednio przy wejściu na podziemny parking. Wcześniej w tym miejscu znajdowało Monnari, które wkrótce przeniesie się również do nowego, nowoczesnego salonu na poziomie +2.

Monnari jest polską marką odzieżową z 25-letnią tradycją. Od początku działalności wyróżnia się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, które chcą wyrazić swoją indywidualność poprzez styl.

Na przeniesienie do większego lokalu zdecydowała się również marka TOUS z popularnym na świecie motywem misia – symbolu czułości i miłości. Nowy salon marki zastępuje markę ESOTIQ, która czeka na klientów na poziomie +2. ESOTIQ od ponad 20 lat tworzy bieliznę dla pełnych energii, nowoczesnych i świadomych siebie kobiet.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Przed końcem roku planowane są jeszcze kolejne w tym roku, nowe otwarcia w Alfa Centrum.

„Stale dopasowujemy ofertę do potrzeb klientów i aktualnych trendów, dlatego wiele salonów w naszym centrum działa w najnowszych konceptach. Dbamy przy tym o szeroki i różnorodny wachlarz dostępnych marek, żeby każdy klient znalazł w Alfie coś dla siebie.

Poza remodelingami i relokacjami mamy w planach również kolejne, nowe otwarcia. W tym dołączyły do nas m.in. takie marki jak IKEA, które uruchomiła pierwsze w Białymstoku Studio Planowania czy Sala Zabaw Fikołki – największa, ogólnopolska sieć centrów edukacji i rozrywki dla dzieci” – mówi Tomasz Górski Asset Manager NEPI Rockcastle Polska.

Alfa Centrum to połączenie tradycji z nowoczesnością. W zabytkowych budynkach fabryki Eugeniusza Beckera, współczesność przeplata się z wielką historią włókiennictwa. Atmosfera tradycji modowej i świetna lokalizacja, w ścisłym centrum Białegostoku, sprzyjają zakupom oraz spotkaniom towarzyskim.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na powierzchni 37 600 mkw., na 3 przestronnych poziomach znajduje się ponad 140 lokali handlowych i usługowych. Obiekt w pełni przystosowany jest do korzystania przez osoby niepełnosprawne oraz rodziny z małymi dziećmi: zakupy ułatwiają specjalne podjazdy, przystosowane miejsca parkingowe, windy, szerokie wejścia.

Właścicielem i Zarządcą Alfa Centrum w Białymstoku jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.