Centrum Handlowe Karolina w Opolu rozwija swoją ofertę handlową. Grono najemców wzbogaciło się o nową markę. Salon mody męskiej otworzyła marka Kubenz.
KUBENZ to wyraz klasyki i stylu dedykowany nowoczesnemu, dynamicznemu mężczyźnie – bez względu na jego wiek i pozycję zawodową. Kolekcje tworzone są zarówno z myślą o tych, którzy preferują klasyczne stylizacje, jak również dla mężczyzn poszukujących casualowych, nieformalnych rozwiązań.
Mariaż inspiracji światowymi trendami i tradycji polskiego krawiectwa stanowi gwarancję unikalnych, a jednocześnie ponadczasowych produktów. Kolekcje KUBENZ sygnowane znakiem „polskie krawiectwo” są gwarancją najwyższej jakości.
KUBENZ to ponad 30 lat tradycji krawieckiej. Historia marki zaczęła się w roku 1992 kiedy w samym sercu Mazur powstał pierwszy w regionie zakład odzieżowy. Od samego początku działalności jego nadrzędnym celem był rozwój i dążenie do doskonałości w procesie produkcji. Nieustannie udoskonalany park maszynowy, inwestycja w innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz współpraca z ekspertami w dziedzinie konstrukcji odzieży męskiej przyczyniały się do ciągłego udoskonalania asortymentu. Oferowane kolekcje powstają z połączenia pasji do mody i zaangażowania w codzienną pracę.
Już od ponad dwóch dekad w Ełku, w innowacyjnym zakładzie produkcyjnym, z zachowaniem tradycji krawieckich powstają ubrania dla mężczyzn ceniących elegancję i najwyższą jakość.
PARTNER PORTALU
Na szeroką gamę produktów KUBENZ składają się garnitury, marynarki, spodnie, kurtki, płaszcze, koszule i akcesoria.
Z 70. tys. mkw. powierzchni
Centrum Handlowe Karolinka jest największym kompleksem handlowo-usługowym w Opolu, a także miejscem spotkań rodziny i przyjaciół.
Na powierzchni aż 70 tys. mkw. Centrum posiada szeroką ofertę 120 sklepów i punktów usługowych – od spożywczych, przez wyposażenie wnętrz, aż po ekskluzywne butiki oraz rozległy parking z 2590 miejscami postojowymi.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Przemyślany podział centrum na galerię handlową i park handlowy w sposób czytelny wyróżnia dwie strefy Karolinki, ułatwiając odwiedzającym dokonanie zakupów. Ze względu na wygodę klientów zdecydowano się na parterową formę budynku. Cała konstrukcja zyskała na lekkości dzięki długiej, lekko falującej fasadzie, która liczy aż 1,2 km.
Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle Sp. zo.o.