G-CITY: Czeska sieć wchodzi do Polski przez Atrium Promenada

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie gastronomicznym. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka Fruitisimo, która 17 września otworzyła swój pierwszy oddział. G-City  jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

Fruitisimo to sieć barów z sokami, która powstała w 2000 roku w Pradze. Można je znaleźć w ponad 90 lokalizacjach w Czechach, na Słowacji, w Austrii i Niemczech, a jego sieć ciągle rośnie. Pomimo włosko brzmiącej nazwy, która pokazuje jej pasję do owoców, Fruitisimo jest czeską firmą.

„Marka Fruitisimo wyrosła w galeriach handlowych i największe doświadczenie w prowadzeniu naszych sklepów mamy właśnie w galeriach handlowych. Kiedy wchodzimy na nowy rynek, pierwsza faza rozwoju zawsze koncentruje się na centrach handlowych, w drugiej dodajemy lokalizacje biurowe i mniejsze lokalne centra handlowe o znacznej odwiedzalności.

W kolejnych etapach ekspansji szukamy głównych ulic i innego typu lokalizacji. Ekspansję Fruitisimo w Polsce rozpoczynamy od Warszawy, Wrocławia i Łodzi. W tych miastach w pierwszej kolejności powstaną nasze flagowe placówki.

W drugiej fazie ekspansji będziemy rozwijać się we współpracy z naszymi partnerami franczyzowymi w istniejących miastach i otwierać nowe lokalizacje w innych większych miastach w Polsce” – mówił w rozmowie z Retailnet Jan Hummel CEO, Founder Fruitisimo.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Na warszawskim Gocławiu

Należące do G City Poland CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City.

Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W portfolio 14 nieruchomości

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 410 000 mkw.