Sierra Balmain: Galeria Pomorska pod skrzydłami nowego zarządcy: nowe marki, udogodnienia i inicjatywy

Galeria Pomorska została w kwietniu tego roku przejęta przez Sierra Balmain Property Management. Nowy zarządca sukcesywnie wprowadza zmiany, które mają być odpowiedzią na trendy i oczekiwania mieszkańców Bydgoszczy. Sierra Balmain jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

Nowe marki modowe, koncepty rozrywkowe, punkty gastronomiczne, udogodnienia dla klientów oraz zgodne z trendami akcje marketingowe, to tylko niektóre elementy aktualnej strategii rozwoju galerii. Sierra Balmain, zarządzając Galerią Pomorską, dąży do jeszcze większego dopasowania oferty centrum do potrzeb lokalnej społeczności.

Nowi najemcy

Punktem wyjścia do zmian były badania, przeprowadzone przez Sierra Balmain wśród klientów Galerii Pomorskiej, we współpracy z firmą Marketside. Ich celem było dokładne poznanie oczekiwań lokalnej społeczności, względem rozwoju tego popularnego w Bydgoszczy centrum handlowego. Analiza ankiety pozwoliła sformułować wnioski na temat najbardziej pożądanych przez klientów galerii marek oraz konceptów i podjąć odpowiednie kroki.

„Naszym długofalowym celem jest stworzenie różnorodnego tenant mixu, opartego na znanych markach. Planowane działania obejmują zarówno rozwój ugruntowanych brandów, jak i wprowadzanie do oferty całkiem nowych. Pierwsze efekty tej strategii klienci mogą już obserwować”mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

Niedawno po remodelingu został otwarty w galerii sklep popularnej międzynarodowej sieci C&A, a także powiększony salon marki modowej Monnari.

Ponadto dzięki renowacji lokalu CCC klienci otrzymali dostęp do jednej z największej sieci obuwniczej, w nowoczesnym koncepcie. Najbliższe miesiące mają przynieść kolejne aktualizacje oferty.

„Nową odsłonę zyska m.in. sklep sportowej marki 4F, który zostanie powiększony i zmodernizowany. Ponadto możemy zdradzić, że poszerzamy ofertę food courtową. Jeszcze w tym roku do dyspozycji klientów zostanie oddany nowy lokal gastronomiczny z kuchnią azjatycką, Yaki Maki, należący do właścicieli popularnej bydgoskiej restauracji Sushi Garden. To kolejne kroki na naszej drodze do budowania pod dachem galerii silnego tenant mixu z różnych branż” – dodaje dyrektor leasingu.

Wyjątkowo silnym wzmocnieniem oferty modowej jest dla Galerii Pomorskiej HalfPrice. Jedna z TOP-owych sieci sklepów z grupy tzw. off-price, czyli oferujących produkty premium, w cenach niższych niż regularne, została otwarta dla klientów Galerii Pomorskiej w sierpniu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Odświeżony marketing

Aktualna strategia zakłada także wdrożenie nowych konceptów, ale nie rezygnując przy tym z unikalnych formatów galerii, które na stałe wpisały się już w kalendarz lokalnych wydarzeń.

“Chcemy, aby Galeria Pomorska była miejscem, które wychodzi do mieszkańców z interesującą ofertą projektów i spędzania czasu wolnego. Dlatego rozpoczęliśmy wdrażanie eventów, zgodnych z wartościami lokalnej społeczności, jak również aktualnymi trendami.

Wśród nich znajdą się targi odzieżowe opierające się na idei less waste, ekologiczne akcje wspierające drugie życie produktów, a także eventy z udziałem popularnych influencerów i interesujących osobowości. Jednocześnie zachowane zostaną najpopularniejsze wydarzenia, które stały się już znakiem rozpoznawczym galerii, takie jak rajdy rowerowe czy warsztaty „Kobieta w Galerii”. Będziemy pracować nad tym, by umacniać ich popularność” – mówi Anita Mieszkowska, Marketing Manager, Sierra Balmain.

Dobre standardy

Nowy zarządca zdążył już wprowadzić szereg udogodnień, które mają na celu poprawę komfortu klientów, na co dzień odwiedzających centrum. Wiele z nich dotyczy rodzin z dziećmi. W pasażu centrum został otwarty mini plac zabaw, food court wyposażono w krzesełka dla dzieci czy kuchenkę mikrofalową, w której można odgrzać posiłki.

Ponadto w pobliżu strefy gastronomicznej przygotowane zostały dodatkowe kąciki dla najmłodszych. W galerii funkcjonuje Infopunkt z szatnią, który jest dodatkową platformą komunikacji z klientami. Można tu m.in. kupić kartę podarunkową, odebrać nagrody zebrane w programie lojalnościowym czy poznać szczegóły planowanych wydarzeń.

„Nasze szerokie kompetencje w zarządzaniu centrami handlowymi i wieloletnie doświadczenie w tym zakresie, pozwalają nam podejmować skuteczne działania na rzecz zwiększania efektywności obiektów, w różnych obszarach.

Tak też jest w przypadku Galerii Pomorskiej. Analizujemy możliwości oraz kierunki rozwoju i podejmujemy konkretne kroki, by wykorzystywać dotychczasową pozycję galerii i jej potencjał, przy jednoczesnym wprowadzaniu dobrych praktyk oraz nowych, a nawet innowacyjnych rozwiązań. Celem zmian jest umocnienie pozycji galerii jako miejsca codziennych zakupów, ale także rodzinnej rozrywki czy dostępności różnorodnej oferty gastronomicznej”podsumowuje Dorota Suchodolska, Head of Operations Sierra Balmain.

Dzięki nowym standardom zaimplementowanym przez zarządcę, Galeria Pomorska staje się jeszcze bardziej przyjaznym i atrakcyjnym miejscem, które odpowiada na potrzeby i oczekiwania mieszkańców Bydgoszczy. W ślad za tą odsłoną galerii ma iść także komunikacja wizualna centrum, która podkreśli jego nowe atuty i charakter.

Pod zarządem Sierra Baimain

Sierra Balmain obejmuje swoją działalnością obszar Europy Środkowo-Wschodniej, a w Polsce obecna jest od ponad 20 lat. Firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami komercyjnymi z wielu branż: handlowej, rozrywkowej, kulturalnej, lifestyle, związanych z miejscem pracy czy wypoczynkiem, a nawet logistyką.

W swoim portfolio posiada 20 nieruchomości komercyjnych, które są odwiedzane rocznie przez blisko 36 mln klientów. Sierra Balmain dysponuje fachową wiedzą rynkową oraz zespołem wykwalifikowanych specjalistów umożliwiającym kompleksową i spójną realizację najbardziej wymagających projektów. Spółkę cechuje indywidualne podejście do każdej zarządzanej nieruchomości.