26 września w Centrum Łopuszańska 22 sieć drogerii dm otworzy swój pierwszy sklep w Warszawie. Powierzchnia sprzedażowa sklepu wynosi 425 mkw.
Jak zapewniają jej przedstawiciele, takiego otwarcia jeszcze nie było.
„Tylko raz można zadebiutować w stolicy i chcemy tę okazję wykorzystać jak najlepiej, aby podarować warszawiakom wyjątkowe doświadczenie podczas zakupów w naszym pierwszym sklepie w ich mieście” – mówi Maciej Stanisławczyk, Kierownik regionalny dm w Polsce.
Drogerie dm obecne są w Polsce od kwietnia 2022 roku. Na początku miesiąca debiutowały w województwie mazowieckim, a już 26 września otworzą swoje progi dla mieszkańców Warszawy.
„Jesteśmy ogromnie dumni, że możemy zaprosić mieszkańców Warszawy na zakupy pełne radości. Z tej okazji przygotowaliśmy dla nich 15% rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin, które będą odbywały się przez trzy pierwsze dni od hucznego otwarcia” – mówi Maciej Stanisławczyk. kierownik regionalny dm w Polsce.
PARTNER PORTALU
„Chcemy zaznaczyć nasze wejście do stolicy w wyjątkowy sposób dlatego zapewniamy, że nie zabraknie niespodzianek skrojonych specjalnie pod ten debiut” – dodaje Stanisławczyk.
Z bogatą ofertą
Klienci znajdą w drogeriach dm szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci.
W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularna marka własna Balea.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z myślą o klientach
Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami.
Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się ławeczka do odpoczynku oraz fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi fotografiami.
W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru paczek. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Wyróżnik sieci
Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie.
Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.
Promocje na otwarcie
Na uroczyste otwarcie drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 5 października lub do wyczerpania zapasów.
Na odwiedzających drogerię dm czekać będą mini prezenty, gofry na patyku, smoothies marki dmBio, porady makijażysty i trychologa, porady makijażowe od instagramerki Karoliny Stylizacje, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz, i spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär.
Powierzchnia sprzedażowa sklepu w Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie wynosi 425 mkw.