Marka Subway wprowadza kolejne nowości. Od 18 września odwiedzający centrum mogą cieszyć się zmodernizowanym wnętrzem restauracji, które dzięki nowym technologiom oferuje jeszcze szybszą i wygodniejszą obsługę. Lokal znajduje się na poziomie +2. ECE Projektmanagement Polska jest wystawcą i Partnerem Strategicznym targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Nowy wygląd Subway przywodzi na myśl markę przyszłości – minimalistyczną, estetyczną i skupioną na jakości. Po zakończonym remoncie lokal zyskał nowy, elegancki styl, nawiązujący kolorystycznie do odcieni włoskiej kawy macchiato – beżów, szarości oraz zieleni.
„Nowa paleta barw Subway tworzy zupełnie nową, ciepłą atmosferę” – komentuje Anna Bajon, właścicielka sklepu Subway w Avenidzie.
Nowoczesne technologie, takie jak interaktywne telebimy z menu, usprawnią proces wyboru produktów. Klienci mogą teraz na własne oczy obserwować, jak w profesjonalnych piecach wypiekane są pieczywo i ciastka, co tworzy wyjątkową atmosferę dzięki aromatowi świeżo wypiekanych produktów. Nowe lady z warzywami zapewnią doskonałą świeżość oferowanych produktów.
„Cieszymy się, że nasi klienci doceniają szeroki wybór marek dostępnych w Avenidzie, a Subway jest jedną z tych, które są integralną częścią codziennych zakupów. Nowy wystrój lokalu i nowoczesne rozwiązania z pewnością pozytywnie wpłynie na komfort i jakość obsługi” – podkreśla Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy.
PARTNER PORTALU
Subway znajduje się w Avenidzie Poznań: food court obok PKP, poziom +2.
Niemal 60 tys. kw. łącznej powierzchni
Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w województwie wielkopolskim, które na 3 kondygnacjach o łącznej powierzchni niemal 60 tysięcy mkw. mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych, w tym 30 restauracji i kawiarni.
Pod szyldem Avenidy zgromadziły się najpopularniejsze marki modowe, obuwnicze, biżuteryjne, czy kosmetyczne, a także szereg usług. Do grona najemców Centrum należą m.in. HalfPrice, TKmaxx, Reserved, H&M, Sinsay, Cropp, Stradivarius, Pull&Bear, Bershka, Mango, New Yorker, MediaMarkt, Empik, SportsDirect, Intersport, Calypso oraz Lidl. Avenida nieustannie stawia na rozwój oferty.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z myślą o komforcie swoich Klientów, Centrum stworzyło wyjątkową strefę pod nazwą Avenida Lounge. Jest to zlokalizowana na dwóch poziomach, na powierzchni ponad 2 000 mkw., przestrzeń przeznaczona do relaksu, rozrywki, coworkingu i integracji.
W Avenidzie do dyspozycji zmotoryzowanych Klientów jest 1500 miejsc parkingowych (2 godziny darmowego parkowania) oraz bezpłatny parking dla jednośladów. Centrum położone jest bezpośrednio przy poznańskich dworcach kolejowym i autobusowym.