EPP: Wzorcownia z czterema nowymi najemcami

Zarządzana przez EPP Wzorcownia powitała czterech najemców debiutujących lokalnie. Ofertę jedynego centrum handlowego we Włocławku wzmocniły marki RYŁKO, Sunset Suits, Czas na Herbatę oraz Pitbull. Ponadto Wzorcownia przedłużyła umowy najmu z dziewięcioma firmami. Łączny metraż objętymi najmami podpisanymi od początku roku to ponad 3700 mkw. EPP jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.

„Przemyślane działania leasingowe przyczyniają się do dynamicznego rozwoju Wzorcowni. Z zaangażowaniem wprowadzamy na lokalny rynek marki, które dotychczas nie były dostępne w mieście, co czyni naszą ofertę unikalną i kompleksową. Szczególnie cieszą nas nowe umowy z markami, które debiutują we Wzorcowni i Włocławku.

Nie tak dawno w naszym centrum pojawił się też salon Pitbull, wzmacniając propozycję sportową. Dbamy również o długotrwałe relacje z naszymi dotychczasowymi najemcami, czego efektem jest przedłużenie kontraktów z dziewięcioma firmami” komentuje zmiany w ofercie Wzorcowni Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Klasyka w nowoczesnym wydaniu

Marka obuwnicza RYŁKO, założona w latach 60. ubiegłego wieku, to dla klientów synonim klasyki, ale też nowoczesnego wzornictwa. Producent regularnie proponuje klientom nowe udogodnienia, jak np. niezwykle lekką podeszwę R.FLY czy konstrukcję buta R.FLEX, która wpływa na większą elastyczność podeszwy przy zachowaniu odpowiedniej stabilności. Nowy salon RYŁKO zlokalizowany na poziomie 0 zaoferuje klientom wysokiej jakości skórzane obuwie, torebki i akcesoria dla kobiet i mężczyzn.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Ponadczasowa elegancja

Salon z odzieżą męską Sunset Suits oferuje wyjątkowe i klasyczne stylizacje dla mężczyzn. Produkty tej marki cechuje doskonałe wykonanie oraz dbałość o każdy detal. W asortymencie można znaleźć garnitury, koszule, marynarki, okrycia wierzchnie, a także dodatki i obuwie, które perfekcyjnie uzupełnią każdą stylizację.

Przepis na chwilę relaksu

Oferta salonu Czas na Herbatę uwzględnia szeroki wybór herbat, w tym zielone, czarne, czerwone, a także oolong czy rooibos w wersjach klasycznych lub autorskich kompozycjach. Herbaty i kawy można zapakować w okazjonalne kartoniki, by stworzyć pachnący upominek i uzupełnić go o słodkości dostępne na miejscu. W salonie można także zakupić porcelanę, kubki, zaparzacze, a także inne niezbędne akcesoria, w tym zestawy do parzenia yerba mate i matchy.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Komfort na co dzień

Pitbull to marka oparta na wartościach takich jak użyteczność, trwałość i wysoka jakość materiałów. Zespół projektantów i konstruktorów nieustannie pracuje nad funkcjonalnością oraz zapewnieniem maksymalnego komfortu noszenia ubrań na co dzień. Oferta marki uwzględnia szeroki wybór produktów, w tym kurtki, bluzy, T-shirty czy akcesoria dla mężczyzn, kobiet i dzieci.

Przedłużenia umów

Od początku roku centrum handlowe przedłużyło także współpracę z dziewięcioma dotychczasowymi najemcami. Klienci mogą korzystać z oferty modowej H&M, NEW YORKER i Reporter Young oraz propozycji galanteryjnej WITTCHEN czy OCHNIK na powiększonej przestrzeni i w nowym koncepcie. We Wzorcowni będą też nadal działać punkty usługowe Orange, Cukiernia Sowa, Świat Książki i drogeria Way to Beauty.

Wzorcownia to 80 najemców

Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Stanowi przykład konceptu handlowego łączącego wyrafinowaną architekturę, dobrą ofertę handlową i rozrywkową oraz śródmiejską lokalizację.

Klienci mogą korzystać z oferty około 80 sklepów, w tym np. C&A, CCC, eobuwie.pl, H&M, HalfPrice oraz punktów gastronomicznych i usługowych, w tym cukierni Sowa, VERGRANO & Crazy Bubble oraz klubu fitness Zdrofit z sauną. Kompleks to łącznie pięć budynków. W jego skład wchodzi zachowany XIX-wieczny budynek Starej Piecowni, w którym znajdują się m.in. Multikino oraz restauracje Pizza Hut i McDonald’s.

W portfelu 35 projektów

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).