Nowe salony outletowe, relokacje i większe powierzchnie sprzedaży znanych sieci – tak zmieniało się portfolio marek w outletach FACTORY w 2024 roku. Zmiany w portfolio marek objęły ponad 5,5 tysiąca mkw. powierzchni. NEINVER jest wystawcą targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w Warszawie, w dniach 25-26 września 2024 roku.
Do wszystkich pięciu obiektów w Polsce weszła duńska marka JACK&JONES. Po zmianach w warszawskich outletach FACTORY, salon adidas dwukrotnie zwiększył ofertę tym razem w Poznaniu. W Krakowie otwarty został największy salon outletowy sportowej marki 4F. W FACTORY Ursus w Warszawie natomiast, w outletowym kanale sprzedaży zadebiutował Robert Kupisz, czołowy polski projektant odzieży premium.
„Zmiany w portfolio marek objęły ponad 5,5 tysiąca mkw. powierzchni, udowadniając jak ważne miejsce zajmują outlety w wielokanałowej strategii sprzedaży zarówno światowych sieci handlowych jak i lokalnych graczy na polskim rynku.
To szczególnie cenne, że nasi partnerzy konsekwentnie decydują się rozwijać swój biznes w centrach zarządzanych przez NEINVER, a klienci detaliczni dostrzegają wymierne wartości z zakupów w outletach.
Sieć FACTORY to wyjątkowe miejsce debiutów rynkowych i rozwoju, sukcesów sprzedażowych znanych marek oraz komfortowych, wysokiej jakości zakupów – mówi Andrea Aburra, Head of Leasing Poland & Italy w NEINVER.
PARTNER PORTALU
Mocne debiuty i największe powierzchnie
Popularna marka ubrań i akcesoriów w stylu sportowej elegancji JACK&JONES zadebiutowała
najpierw w obu warszawskich centrach FACTORY, by w kolejnych miesiącach zaprosić klientów również w Poznaniu, Gliwicach i Krakowie na łącznej powierzchni blisko 1100 m.kw.
Światowa marka adidas już w ubiegłym roku dwukrotnie zwiększyła ofertę outletową w FACTORY również rozpoczynając od stołecznego rynku, by w tym roku podwoić powierzchnię w FACTORY Poznań – do 875 m.kw. Wszystkie salony otwarte zostały w najnowszych konceptach marek. Adidas przekonuje, że to obecnie najlepiej rozwijający się kanał sprzedaży dla ich kolekcji.
W FACTORY Kraków otwarty został ponad dwukrotnie powiększony salon sportowej, polskiej marki 4F, liczący teraz 760 mkw. powierzchni. To pełna oferta modeli i rozmiarów ubrań, butów oraz akcesoriów, prezentowana we flagowym, testowanym jeszcze koncepcie sprzedażowym.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W FACTORY Ursus w Warszawie zadebiutował jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich projektantów mody – Robert Kupisz. Odzieżowa marka artysty prezentuje kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci na ponad 100 m.kw. w formule pop-up store.
Rozszerzone kolekcje, relokacje i nowe salony outletowe
W FACTORY Annopol do większego salonu, liczącego teraz prawie 260 mkw., zaprasza Converse. Marka zdecydował się na rozszerzenie dotychczasowej oferty m.in. o klasyczne modele butów oraz nowy koncept wnętrz z dominującym naturalnym drewnem.
W FACTORY Ursus drzwi dla klientów outletu otworzył salon obuwniczy polskiej marki Ryłko (160 mkw.) oraz światowy lider w produkcji bagażu – Samsonite (168 mkw.). Po latach powróciła też polska marka formalnej odzieży męskiej – Sunset Suits (110 mkw.).
W FACTORY Poznań marka Converse opuściła multibrandowy lokal i na powierzchni blisko 200 mkw. prezentuje własną ofertę butów, odzieży i akcesoriów. Panów zainteresowanych bardziej formalną modą męską zapraszają z kolei powiększone salony Lancerto (196 mkw.) i Giacomo Conti (156 mkw.).
Na większe powierzchnie w FACTORY Kraków zdecydowały się marki Crocs (75 mkw.) z szeroką gamą charakterystycznych butów marki i oryginalnych przypinek oraz Guess Accessories (182 mkw.) z ofertą poszerzoną o bardziej ekskluzywne modele.
W FACTORY Gliwice powierzchnię 680 mkw. zajął outletowy salon Mountain Warehouse
z wysokiej jakości odzieżą, obuwiem, sprzętem outdoorowym i akcesoriami – dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Oferta marki w śląskim outlecie jest bardzo rozległa. Tej jesieni do outletowych najemców na śląsku dołączy również salon z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti.
FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć centrów outletowych w Polsce z atrakcyjną ofertą marek niemal wszystkich kategorii, w cenach stale obniżonych do 70 procent. Twórcą i zarządcą outletów FACTORY jest NEINVER, wiodący operator, deweloper i inwestor na europejskim rynku centrów tego segmentu.
NEINVER zarządza 17 outletami i 4 parkami handlowymi
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outletowych w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.
Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outletowymi i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii Holandii.
W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.