Nowa Sukcesja przygotowuje się do otwarcia w IV kwartale tego roku. Do najemców Nowej Sukcesji dołącza marka Sinsay. Wzbogaci ona ofertę odzieżową, dołączając do innych marek, takich jak Monnari, Half Price i Carry, czyniąc Nową Sukcesję jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem dla miłośników mody.
Sinsay to marka, która zdobyła uznanie dzięki swojej różnorodnej ofercie i przystępnym cenom. Nowy sklep w Nowej Sukcesji będzie podzielony na kilka działów, aby sprostać oczekiwaniom różnych grup klientów.
W dziale damskim klienci znajdą się najnowsze kolekcje odzieży dla kobiet, a także szeroki wybór akcesoriów i obuwia. Na dziale męskim mężczyźni będą mogli wybierać spośród modnych, wygodnych ubrań.
Zaś na dziale dziecięcym rodzice mogą zaopatrzyć się w ubrania i akcesoria dla dzieci w każdym wieku. Od niemowlęcych body po stroje dla nastolatków.
Sinsay to nie tylko odzież, ale także produkty dla domu. Dział home będzie oferował dekoracje, tekstylia, akcesoria kuchenne i łazienkowe.
Prace i rozwój Nowej Sukcesji
Nowa Sukcesja, położona w sercu Łodzi, przechodzi intensywny remodeling, stając się nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym. Budynek dynamicznie przebudowuje się, wprowadzając więcej zieleni, drewna i przeszkleń. Budowa części handlowo-usługowej oraz rozrywkowej jest w zaawansowanym procesie a oficjalne otwarcie planowane jest jeszcze w tym roku. Centrum łączy funkcje handlowe, rozrywkowe i gastronomiczne, oferując przestrzeń na dwóch poziomach handlowych dla około 100 sklepów, punktów usługowych oraz rozległą strefę gastronomiczną z food courtem.
Centrum na tle innych obiektów handlowych będzie wyróżniać się przestronną strefą rozrywkową o powierzchni ponad 30 000 mkw., którą nie może pochwalić się żadna galeria w Polsce, ale i w Europie.
Połowę powierzchni Nowej Sukcesji zajmą atrakcje, takie jak park trampolin, strefa Ninja Warrior, największy w kraju sklep z zabawkami, tor gokartowy, strefa dla gamerów ze 120 automatami do gier, ścianki wspinaczkowe, a nawet tematyczne sale urodzinowe. Atrakcje będą przystępne cenowo co dodatkowo przyciągnie całe rodziny nie tylko z Łodzi ale z całego regionu. Obiekt znajduje się w doskonałej lokalizacji – blisko hali Expo, Politechniki Łódzkiej i osiedla akademickiego, oferując komfortowy, zadaszony parking na 1200 miejsc.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Ponadto pomimo, że Nowa Sukcesja jest w trakcie remontu to na jej terenie działa kino Helios, kręgielnia Król Kul, Gia Pasta Bar oraz Fitfabric Fitness Club.
Firma Amush Investment Group, będąca głównym inwestorem Nowej Sukcesji, aktywnie uczestniczy w rozwoju centrum, dbając o jego atrakcyjność dla potencjalnych najemców. O proces komercjalizacji dba Anna Piotrkowska, która jest odpowiedzialna za rozwój galerii.