Trwa finałowe odliczanie do otwarcia parku Hopa Lupa w Nowej Sukcesji
Od 14 lutego od godziny 12.00 można będzie odwiedzić największy park rozrywki pod dachem w Europie. Na 20 000 mkw. na odwiedzających czeka gigantyczny park trampolin, park linowy, gokarty, bumper cars, mini miasto dla najmłodszych, automaty do gier i wiele więcej.
Hopa Lupa to miejsce wyjątkowe – świetna zabawa czeka tu na ludzi w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy masz 3 czy 30 lat, znajdziesz tu coś dla siebie.
„Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie atrakcyjne nie tylko dla rodzin z dziećmi, ale także dla nastolatków czy dorosłych. Hopa Lupa to unikatowa w skali naszego kraju inwestycja – jedno z pierwszych tego typu przedsięwzięć na tak dużą skalę – dlatego przyciągnie mieszkańców całego regionu łódzkiego, a także dołączy do grona turystycznych atrakcji na mapie Łodzi „– mówi Joanna Bekdas – Bruzda, pełnomocnik zarządu inwestora – Amush Investment.
Prawdziwy fun day out w Łodzi
Dodatkowo dzięki lokalizacji w centrum handlowym Nowa Sukcesja udało się uzyskać efekt synergii z kinem Helios oraz kręgielnią znajdującą się w tym samym budynku.
„Dzięki Hopa Lupa stworzyliśmy destynację na prawdziwy fun day out” – dodaje Joanna Bekdas – Bruzda.
„Po zabawie w parku można wspólnie zjeść lunch na naszym Foodcourcie, obejrzeć film w kinie i zagrać w kręgle. Z drugiej strony, jeśli rodzic potrzebuje chwili oddechu, może zostawić dziecko w Hopa Lupa, a samemu załatwić najpilniejsze sprawunki lub zrelaksować się”.
Strefy dla gości w każdym wieku
Park podzielony został na trzy strefy. Wynika to z faktu, że atrakcje przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Nad zabawą i bezpieczeństwem odwiedzjących czuwać będzie kilkudziesięciu animatorów. Na pierwszy miesiąc od otwarcia przygotowano niespodziankę -specjalną cenę biletów.
„Do końca marca obowiązywać będzie promocyjna cena – 59 zł za osobę od poniedziałku do czwartku, a 79 zł w weekendy, święta i dni wolne od szkoły” – mówi Zuzanna Klimczyk, menadżerka Hopa Lupa.
„To nasz prezent otwarciowy dla gości. Dodatkowo zapadła decyzja, że przez całe ferie zimowe obowiązywać będzie cena 59 zł – to wyśmienita okazja żeby przyjść i samemu przetestować jakość jaką oferujemy – obiecuję, że przekroczy najśmielsze oczekiwania” – dodaje.
W początkowym okresie park będzie otwarty tylko dla klientów indywidualnych ale docelowo będzie również miejscem organizacji imprez urodzinowych, okolicznościowych czy firmowych.
Po remodelingu
Nowa Sukcesja w Łodzi została otwarta 18 grudnia 2024 roku.
Nowa Sukcesja, położona w sercu Łodzi, w wyniku remodelingu stała się nowoczesnym centrum handlowo-rozrywkowym. Centrum łączy funkcje handlowe, rozrywkowe i gastronomiczne, oferując przestrzeń na dwóch poziomach handlowych dla około 100 sklepów, punktów usługowych oraz rozległą strefę gastronomiczną z food courtem.
Nowa Sukcesja stawia na różnorodność, przyciągając marki z różnych branż. Wśród najemców są poza marką Sinsay, są m.in.: HalfPrice, Homla, TEDI, Rossman, KFD, Monnari, Yes, Pepco, Homla, Cloudshop oraz Carry, a także liczne lokale gastronomiczne, m.in. McDonald’s, Starbucks i Gia Pasta Bar.
Centrum na tle innych obiektów handlowych wyróżnia się przestronną strefą rozrywkową o powierzchni ponad 30 000 mkw.
Klienci mogą tam skorzystać z oferty Kręgielni Król Kul, kina Helios czy Szkoły Tańca Artia.
Połowę powierzchni Nowej Sukcesji zajmują atrakcje, takie jak park trampolin, strefa Ninja Warrior, największy w kraju sklep z zabawkami, tor gokartowy, strefa dla gamerów ze 120 automatami do gier, ścianki wspinaczkowe, a nawet tematyczne sale urodzinowe.
Obiekt znajduje się w doskonałej lokalizacji – blisko hali Expo, Politechniki Łódzkiej i osiedla akademickiego, oferując komfortowy, zadaszony parking na 1200 miejsc.
Głównym inwestorem Nowej Sukcesji jest firma Amush Investment Group.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter