Rano ruszyła kolejna edycja targów SCF 2024 Fall, które potrwają do 26 września. To najważniejsze i najliczniejsze spotkanie osób decydujących o kształcie rynku centrów handlowych w regionie CEE. Jesienna edycja Forum to targi centrów handlowych oraz nieruchomości handlowych, konferencja i intensywny business networking. Dzisiejszy dzień zakończy uroczyste After Party w warszawskim Klubie BANK.
W Forum weźmie udział ponad 1400 osób, wśród których są przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Około 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Dwudniowa konferencja
Ważną częścią targów SCF 2024 Fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.
Na dużej multimedialnej scenie przez dwa dni Forum pojawi się kilkudziesięciu prelegentów, wśród których większość stanowić będą osoby zarządzające kluczowymi firmami działającymi na rynku centrów handlowych.
PARTNER PORTALU
W tym roku wiodącymi tematami konferencji będą: finansowanie inwestycji na rynku parków handlowych, komercjalizacja z perspektywy wynajmujących, wyzwania związane z transformacją rynku w perspektywie ESG, warunki wejścia na polski rynek nowych marek.
Konferencję otworzy wystąpienie Joanny Fisher, CEO, ECE Marketplace, która odpowie na pytanie o najważniejsze wyzwania stojące przed rynkiem centrów handlowych. W panelu otwierającym Forum wezmą udział także: Tomasz Trzósło, CEO, EPP i Marek Noetzel, COO, NEPI Rockcastle.
W kolejnych częściach konferencji przedstawione zostaną najnowsze dane dotyczące rozwoju rynku oraz trendy wyznaczające kierunki zmian.
Omówione będą między innymi trendy w handlu detalicznym związane ze zmianami społecznymi i demograficznymi. Szczegółowej analizie poddany zostanie rynek outletów. Wśród kluczowych tematów znajdzie się także znaczenie gastronomii w budowaniu oferty centrów handlowych oraz rozwój marek handlowych w oparciu o model franczyzowy.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Partnerem Strategicznym Forum ECE Projektmanagement.
Partnerami Forum są ZPPHiU, PRCH oraz NHOOD Polska.
After Party na zakończenie pierwszego dnia SCF 2024 Fall
Dziś o godzinie 19:00 pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W After Party, kończącym pierwszy dzień SCF 2024 Fall, weźmie udział 300 osób..
Do udziału w After Party mają prawo posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.
Wszyscy uczestnicy After Party będą mieli jak „w banku” dwa bary z alkoholem w wersji premium, szwedzki stół z przystawkami oraz przede wszystkim gwarantowaną wysoką frekwencję.
Długa lista wystawców
Na odwiedzających SCF Fall 2024 czeka 48 wystawców.
A wśród nich: Accteum, Aldi, Amrest, Apcoa, B&B Hotels, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, ECE Projektmanagement, Ekoenergetyka, Enefit, EPP, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, Grottgera 4/Drukarnia Centrum Mall Bydgoszcz, Grupa RB x DEIGE, InPost, Inspiration Store, ITCARD, Karuzela Holding, Komart Investments, LCP Properties, Liquider Poland, Lynx Optique/Well Fitness, Mallson, Neinver, Newgate Investment, Nhood, Orlen, PKP, RATYŃSKI Design & Build/EGO-STUDIO/Lumiverso, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Respect Energy, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Sierra Balmain, Trei Real Estate, WEMOLO, Womak.
System umawiania spotkań
Dostępny jest system umawiania spotkań na targach SCF 2024 Fall. Wśród uczestników jest kilkuset przedstawicieli sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych.
Obecni będą przedstawiciele zarządów i osoby odpowiedzialne za rozwój m.in. takich sieci jak: Martes Sport, H&M, CCC, Pizza Hut, Home&You, Carrefour Polska, Reserved, Sephora, Castorama Polska, Hebe, Dealz Poland, Deichmann, Giacomo Conti, Olsen, Douglas Polska, Stokrotka, Tabak, KFC, Rossmann, Euronet Polska, Fielmann, Wojas, Guess, Sinsay, Muszkieterowie, eobuwie.pl, iSpot, Biedronka, JustGym, Jysk, KappAhl, Kaufland, KiK.
Nie zabraknie też przedstawicieli marek, takich jak Kodano Optyk, Komputronik, Lagardere Travel Retail, Mohito, Sizeer, 50style, Symbiosis, Umbro, Lotto, mBank, Media Saturn, Monnari, Neonet, Netto, Modivo, Orsay, 4F, Peek&Cloppenburg, Pepco Poland, Sale Zabaw Fikołki, Smyk, Solar, Super-Pharm, Kakadu, Cropp, Etam Poland, Świat GSM, Tchibo, Tedi, Vision Express, Yes, Biżuteria, Tatuum, Maxi Zoo, Super Zoo, Multikino, Rituals, Empik, Woolworth, Promes, Zibi, dm drogerie, Thai Wok, Żabka, McDonalds i wiele innych.
Aby wziąć udział w w SCF2024 Fall kliknij TUTAJ.