26 września drogeria dm otworzy dwa swoje sklepy: debiutujący w stolicy sklep w Centrum Łopuszańska 22 oraz drugi w Opolu, przy ul. Budowlanych 48c. Powierzchnia sprzedażowa pierwszego sklepu wynosi 425 mkw., a drugiego 548 mkw.
W obu drogeriach jak zawsze z okazji otwarcia na kupujących czeka 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin.
„Opolanie znają już dm, bo nasz pierwszy sklep pojawił się w mieście w ubiegłym roku, przy ul. Wrocławskiej 152/154. Przez ten czas daliśmy się poznać jako przyjazne miejsce sprzedaży kosmetyków i produktów higienicznych, ale także partner wspierający lokalne inicjatywy.
Przyczyniliśmy się do organizacji festynu rodzinnego w Szkole Podstawowej nr 7 im. Jakuba Kani w Opolu. W ostatnich dniach we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu aktywnie włączyliśmy się także w organizowanie wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź.
Mamy nadzieję, że dzięki otwarciu kolejnego sklepu klienci zyskają nie tylko swoją nową ulubiona drogerię, ale także nowego sąsiada, który wspólnie z nimi będzie kształtował codzienne życie społeczności nadal włączając się we wspólne działania” – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce.
PARTNER PORTALU
Nieco inaczej sytuacja wygląda w Warszawie, gdzie marka dopiero będzie miała swoją premierę,
„Tylko raz można zadebiutować w stolicy i chcemy tę okazję wykorzystać jak najlepiej, aby podarować warszawiakom wyjątkowe doświadczenie podczas zakupów w naszym pierwszym sklepie w ich mieście” – mówi Maciej Stanisławczyk, Kierownik regionalny dm w Polsce.
„Chcemy zaznaczyć nasze wejście do stolicy w wyjątkowy sposób dlatego zapewniamy, że nie zabraknie niespodzianek skrojonych specjalnie pod ten debiut” – dodaje Stanisławczyk.
Co więcej, na spotkaniu prasowym w przededniu otwarcia drogerii w Warszawie Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce zapowiedział, że jeszcze w tym roku kolejny sklep pojawi się w stolicy, tym razem w CH Targówek. Nie zdradził jednak jeszcze dokładnej daty.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Co klienci znajdą w drogeriach dm?
Szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularna marka własna Balea.
Przyjazne dla klienta
Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się ławeczka do odpoczynku oraz fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi fotografiami.
W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru paczek. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Gwarancja stałej ceny
Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.
Promocje na otwarcie
Jak zawsze na uroczyste otwarcie drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 5 października lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm czekać będą mini prezenty, popcorn, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz i spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär.
Powierzchnia sprzedażowa sklepu w Opolu, przy ul. Budowlanych 48C wynosi 548 mkw. a w Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie 425 mkw. Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online oraz za pomocą aplikacji dm.