L’Osteria otwiera kolejna restaurację na Mazowszu

L’Osteria otwiera kolejny lokal w Polsce. Restauracja w San Park Piaseczno będzie drugą lokalizacją marki, po tej w warszawskim Koneserze. Pierwszych gości zaprosi już 17 października. Wnętrze pomieści 130 osób, a w sezonie letnim zaoferuje aż 150 miejsc w malowniczym ogródku.

Po sukcesie warszawskiego lokalu w Centrum Praskim Koneser, marka kontynuuje rozwój na polskim rynku, zapraszając gości do odkrywania autentycznych włoskich smaków w nowej lokalizacji. W ciągu roku warszawski lokal zdobył uznanie mieszkańców stolicy, serwując około 25 000 past i 35 000 pizz.

W nowej restauracji w Piasecznie goście będą mogli delektować się słynnymi, ponadprzeciętnie dużymi pizzami o średnicy 45 cm, których połówki mogą różnić się smakami.

Restauracja oferuje również świeży makaron z własnej manufaktury, przygotowywany na bazie mąki importowanej z Włoch, oraz szeroki wybór tradycyjnych włoskich antipasti i deserów.

„Naszym celem jest stworzenie miejsca, które będzie nie tylko restauracją, ale również przestrzenią spotkań i wspólnego celebrowania codziennych chwil. L’Osteria w Piasecznie ma być oazą włoskiego stylu życia, gdzie każdy gość poczuje się częścią naszej La Famiglia” – mówi Adam Mularuk, franczyzobiorca L’Osteria na Polskę.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Nowoczesność w połączeniu z tradycją

L’Osteria w San Park Piaseczno to nie tylko miejsce na lunch czy kolację, ale przestrzeń, która łączy nowoczesny design z przytulną, włoską atmosferą. Wnętrza nowego lokalu w Piasecznie, z ciepłymi barwami, drewnianymi akcentami i detalami z naturalnego marmuru, zostały zaprojektowane tak, by każdy czuł się tu jak we włoskiej trattorii – przytulnie i stylowo. Charakterystycznym elementem L’Osterii jest otwarta kuchnia, w której goście mogą na własne oczy zobaczyć, jak pizzaiolos z pasją przygotowują każdą pizzę. Dopełnieniem atmosfery są detale, takie jak lekcje włoskiego rozbrzmiewające z głośników w łazienkach czy aromat świeżo palonej kawy, serwowanej z własnej palarni. Restauracja tworzy idealne tło do długich rozmów i celebracji życia.

„Otwarcie L’Osterii w Piasecznie to dla nas kolejny krok w budowaniu marki w Polsce. Chcemy, aby nasza restauracja stała się miejscem, które mieszkańcy Piaseczna i okolic będą wybierać na każdą okazję – od szybkiego lunchu, po długie, rodzinne kolacje. L’Osteria to miejsce, gdzie celebrowanie chwili jest tak samo ważne, jak smak serwowanych potraw” – mówi Adam Mularuk.

W nowej restauracji goście będą mogli cieszyć się smakiem Italii w stylowym, przestronnym wnętrzu, które pomieści 130 osób. Dodatkowo, w sezonie letnim, restauracja zaoferuje aż 150 miejsc w malowniczym ogródku, gdzie można delektować się posiłkami na świeżym powietrzu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Ponad 160 restauracji w ośmiu krajach.

Pierwsza L’Osteria została otwarta w Norymberdze w 1999 roku i szybko stała się restauracją polecaną wśród smakoszy. Sukces „miłego włoskiego sąsiada” zachęcił założycieli, Friedemanna Findeisa i Klausa Radera, do dalszego rozwijania tego pomysłu.

Szybko rozwinęli działalność na całe Niemcy, aż do 2011 roku, kiedy to otworzyli swoją pierwszą restaurację w Austrii. Szwajcaria, Anglia, Czechy, Holandia, Francja i Luksemburg to sześć kolejnych rynków europejskich, na których są obecni. Aktualnie L’Osteria to ponad 160 restauracji w ośmiu krajach.

Firma wierzy w współpracę między dostawcami, partnerami i pracownikami, a także w rozwój pracowników. Goście również czują atmosferę La Famiglia: obsługa i gościnność są najwyższym priorytetem w L’Osteria. Niezawodna jakość składników na najlepsze pizzę i makaron d’amore, wyjątkowa atmosfera w restauracjach i dobry stosunek jakości do ceny dopełniają filozofię marki. W marcu 2023 r. marka trafiła do portfela funduszu McWin, prywatnej firmy inwestycyjnej specjalizującej się w usługach gastronomicznych i technologii żywności.