Newbie: design, wyjątkowa obsługa i ESG napędzają dynamiczny rozwój marki

Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Kappahl Group, znana z unikatowego podejścia do stylu i zrównoważonego rozwoju, nie tylko dynamicznie rozszerza swoją obecność na rynkach międzynarodowych, ale również podnosi poprzeczkę w zakresie projektowania oraz obsługi klienta.

Od momentu otwarcia swojego pierwszego sklepu w Sztokholmie w 2014 roku, Newbie z powodzeniem podbija serca rodziców i dzieci na całym świecie, oferując ponadczasowy styl, który przetrwa pokolenia. Dziś marka posiada już 40 sklepów stacjonarnych w całej Europie, a ostatnio otwarty w Warszawie wzmacnia jej obecność w Polsce.

Filozofia projektowania

Newbie projektuje ubrania z myślą o przyszłości – zarówno o przyszłości dzieci, jak i planety. Każdy element garderoby Newbie jest tworzony z ogromną pasją i dbałością o szczegóły, czego przykładem są ręcznie rysowane wzory zaprojektowane przez szwedzkich designerów. Od momentu pierwszych kroków aż po codzienne, niezapomniane chwile, ubrania Newbie towarzyszą dzieciom w tworzeniu wspomnień, które rodzice chcą zachować na lata.

Zrównoważony rozwój

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Dzięki zastosowaniu certyfikowanych, przyjaznych dla środowiska materiałów, Newbie aktywnie wspiera zrównoważony rozwój. Marka konsekwentnie wdraża strategię gospodarki o obiegu zamkniętym, z ambitnym celem, aby do 2026 roku połowa jej asortymentu była w pełni cyrkularna. Każda kolekcja Newbie została zaprojektowana tak, aby przetrwać próbę czasu – odzież jest na tyle trwała, że może być przekazywana młodszemu rodzeństwu, zachowując swoje walory estetyczne i funkcjonalne.

– Naszą misją jest tworzenie ponadczasowych, nostalgicznych projektów, które nie tylko odpowiadają na potrzeby estetyczne, ale również minimalizują nasz wpływ na środowisko. Chcemy, aby każdy element garderoby był świadectwem troski i pasji, które wkładamy w naszą pracę. Łączymy estetykę z odpowiedzialnością, tworząc produkty, które niosą ze sobą wartości, które towarzyszą rodzinom przez długie lata – mówi Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.

Kolejnym przykładem zrównoważonego podejścia Newbie są limitowane kolekcje „Rescued Fabrics”. Wykorzystując resztki tkanin z poprzednich produkcji, marka tworzy nowe, unikatowe ubrania. Newbie wprowadziło pierwsze produkty wykonane z pozostałości materiałów już w 2021 roku, a kolekcję opartą na tej idei zaprezentowano w 2022 roku.

Filozofia kreowania doświadczenia klienta

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Doskonała obsługa klienta stanowi fundament filozofii Newbie. Marka rozumie, jak kluczowe jest pierwsze wrażenie, dlatego zespół Newbie dąży do zapewnienia klientom spersonalizowanego doświadczenia zakupowego, oferując wsparcie oparte na szerokiej wiedzy produktowej i autentycznym zaangażowaniu.

– Wierzymy, że obsługa klienta to nie tylko sprzedaż produktów, ale tworzenie doświadczeń, które sprawią, że klienci będą chcieli do nas wracać. Naszym celem jest, aby każdy czuł się częścią magicznego świata Newbie – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager w Kappahl Poland.

Sklep internetowy Newbie, dostępny pod adresem https://newbie.com, oferuje dostawy do 26 krajów, w tym do Polski, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Słowacji, Francji, Czech, Austrii, Belgii, Chorwacji, Cypru, Węgier, Irlandii, Japonii, Łotwy, Litwy, Luksemburga, Holandii, Portugalii, Rumunii, Słowenii, Grecji, Włoch i Szwajcarii. 40 sklepów stacjonarnych Newbie jest obecnych na pięciu rynkach: w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Wielkiej Brytanii i Polsce, gdzie można je znaleźć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Łodzi.

Newbie w ramach Grupy Kappahl

Marka Newbie, należąca do Kappahl Group, od 2010 roku oferuje ponadczasową i zrównoważoną odzież dla dzieci i kobiet. Znana z nostalgicznych wzorów i wysokiej jakości materiałów, Newbie pozostaje wierna swoim wartościom, oferując produkty piękne, jak i przyjazne dla środowiska.
Więcej: https://www.kappahl.com/pl-PL/newbie-start

Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Kappahl Group jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.
Więcej: https://www.kappahl.com/pl-PL