Rituals Cosmetics wchodzi na nowy rynek w regionie CEE

Rituals Cosmetics otworzyła swój pierwszy stacjonarny sklep w Bukareszcie, w centrum handlowym Mega Mall. Za przygotowanie strategii wejścia na nowy rynek odpowiada zespół CEE z siedzibą w Polsce. Na rumuńskim rynku marka jest obecna od ponad 5 lat w perfumeriach Sephora, Douglas i Marionnaud. Powierzchnia nowego sklepu to 205 mkw.

Rumunia to drugi kraj po Polsce, zarządzany przez zespół odpowiedzialny za region CEE, w którym marka otwiera swój własny sklep retailowy. Rituals w regionie jest obecny również w punktach sprzedaży partnerów między innymi na Litwie, Węgrzech, w Bułgarii czy Grecji.

Pierwszy sklep Rituals w Rumunii był długo wyczekiwany przez fanów marki w tym kraju, dlatego otwarcie zgromadziło tłum klientów. Od teraz mieszkańcy Bukaresztu będą mieli dostęp do szerokiej oferty produktów do ciała, do domu oraz zestawów podarunkowych, a także doświadczą niezwykłej atmosfery sklepu i najwyższej jakości obsługi. Na 205 metrach kwadratowych nie zabrakło również elementów charakterystycznych dla wszystkich sklepów marki, w tym kultowej Water Island czy drzewa Sakury.

„Naszym celem jest nie tylko dostarczenie konsumentom wyjątkowych produktów. Zależy nam na tym, aby w naszych sklepach tworzyć niezwykłą atmosferę – miejsce, w którym można naprawdę odciąć się od zgiełku codziennego życia. Chcemy, aby każdy, kto przekroczy próg sklepu, mógł zanurzyć się w świat relaksu i dbania o siebie. Otwarcie pierwszego sklepu w Rumunii to nie tylko rozszerzenie naszej obecności – to przede wszystkim rozszerzenie naszej społeczności. Jesteśmy niesamowicie wdzięczni, że możemy być częścią tego tętniącego życiem miasta i nie możemy się doczekać, aby dzielić się naszą pasją do celebrowania każdego momentu” – mówi Dorota Prat-Carrabin, Country Director CEE w Rituals.

Na polskim rynku Rituals Cosmetics może pochwalić się już 55 sklepami własnymi, obecnością w sklepach partnerów i perfumeriach oraz sklepem internetowym.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Założona w 2000 roku marka obecna jest w ponad 36 krajach, z własnymi sklepami w największych miastach takich jak Londyn, Paryż czy Hong Kong. Rituals to ponad 1 185 sklepów, 4 200 punktów sprzedaży, 5 spa oraz pierwszym na świecie Mind Oasis w Amsterdamie.

Ponad 20 lat na rynku

Rituals Cosmetics to marka oddana idei zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia w świecie wyjątkowych produktów beauty. Umieszczając w jednym portfolio kosmetyki do kąpieli, do pielęgnacji ciała oraz produkty do domu, Rituals proponuje klientom nowy styl życia, polegający na zamianie codziennych rytuałów w chwile warte zapamiętania. Każdy produkt jest inspirowany starożytną tradycją i pomaga odnaleźć szczęście w najmniejszych rzeczach. Poprzez szerokie portfolio produktów Rituals do naturalnej pielęgnacji ciała i twarzy, męskiej pielęgnacji, zapachów do domu oraz odzieży home wear, klienci mogą wzbogacić swoje życie o chwile dobrego samopoczucia.

Firma Rituals powstała w 2000 roku w Amsterdamie i od tego czasu jest uznawana światowym ekspertem w branży w ponad 36 krajach, w metropoliach, takich jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork, posiadając łącznie ponad 1185 sklepów, 4200 punktów w ramach shop-in-shop oraz 5 obiektów spa oraz pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie znajdziemy je w 4 kolejnych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu. Dzięki podejściu opartemu o trzy filary: Czystość, Świadomość i Troskę, (Clean, Conscious and Caring) marka Rituals jest dumnym posiadaczem certyfikacji B Corporation.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Marka jest oddana temu, by nieustannie ulepszać swój wpływ w kwestiach społecznych i środowiskowych – główne założenia to składy w ponad 90% pochodzenia naturalnego oraz opakowania, które będą się nadawały do ponownego napełnienia i/lub recyklingu lub wykonane z materiałów z recyklingu. Ponadto Rituals z zapałem wspiera 3 fundacje. Rituals chce być prekursorem wśród luksusowych brandów, który udowodni, że piękno i dobre samopoczucie mogą iść w parze ze zrównoważonym rozwojem.