Należąca do hiszpańskiej grupy La Casa de Las Carcasas marka Kamalion działa już rok na polskim rynku. Otworzyła 16 sklepów na terenie całego kraju – od Gdańska po Zakopane. Kamalion nie zwalnia tempa i planuje zakończenie 2024 roku z ponad 20 lokalizacjami w Polsce.
Marka jest już na etapie finalizacji pierwszych umów najmu na rok 2025, co świadczy o jej długofalowej strategii ekspansji. Co ważne, Kamalion nie ogranicza się tylko do największych miast – na mapie rozwoju znajdują się również mniejsze miejscowości, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.
Firma rozważa również obecność w centrach outletowych oraz rozwój sieci stoisk – jednym z nich jest kiosk Kamalion w Zakopanem, w Centrum Krupówki 40.
„Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów jak najszerszemu gronu klientów oraz konsekwentne budowanie rozpoznawalności i świadomości marki wśród polskich konsumentów” – mówi Łukasz Kurzawa, prezes zarządu Kamalion w Polsce, który dołączył do firmy w pierwszej połowie bieżącego roku.
„Na ekspansję patrzymy wielotorowo – interesują nas zarówno klasyczne, jak i bardziej innowacyjne lokalizacje, które w nadchodzących miesiącach mogą zaskoczyć niejednego znawcę branży.”
PARTNER PORTALU
Nowe struktury, nowe możliwości
Jednym z kluczowych elementów rozwoju marki jest wewnętrzna strukturyzacja. Kamalion wprowadził pierwszy podział na regiony – północny oraz południowy – co ma przełożenie na dynamikę zarządzania rosnącą siecią sklepów. Nowo wyznaczeni area managerowie, odpowiedzialni za poszczególne regiony, są kluczowymi osobami w procesie dalszego rozwoju firmy.
Shopping Center Forum
Kamalion aktywnie uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach branżowych, takich jak jesienna edycja Shopping Center Forum, gdzie przedstawiciele firmy odbyli spotkania i rozmowy na temat dalszej ekspansji oraz nowych, innowacyjnych lokalizacji, które wkrótce mogą stać się ważnymi punktami na handlowej mapie Polski.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z hiszpańskimi korzeniami
La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma szybko zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera.
Obecnie jej główna siedziba znajduje się w Madrycie, a Grupa La Casa De Las Carcasas działa już w 10 krajach, prowadząc blisko 800 sklepów. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii (278), ale marka obecna jest również w Portugalii (71), Włoszech (155), Francji (74), Meksyku (148), Polsce (16), Rumunii (11), Chile (19), Kolumbii (13) oraz Czechach (3).