BIG Ostróda rozwija ofertę w sektorze mody

Do grona najemców parku handlowego BIG Ostróda dołączyła brytyjska marka Mountain Warehouse. Lokal o powierzchni blisko 1 000 mkw. jest pierwszym sklepem tej firmy w Ostródzie.

Otwarcie sklepu Mountain Warehouse w parku handlowym BIG Ostróda miało miejsce w sobotę, 28 września. Z okazji inauguracji działalności sieci w Ostródzie, na klientów czekał 20% rabat na cały asortyment obejmujący zarówno kolekcje strojów sportowych, sprzęt wspinaczkowy i kempingowy, jak również ubrania i dodatki przeznaczone do codziennego użytkowania. 

„Z radością witamy Mountain Warehouse w gronie najemców parku BIG Ostróda. Wysokiej jakości oferta tej marki doskonale wpisuje się w potrzeby miłośników aktywności na świeżym powietrzu, a tych w malowniczym i atrakcyjnym turystycznie regionie warmińsko-mazurskim z pewnością nie brakuje.

Przestronny i komfortowo urządzony lokal o powierzchni blisko 1 000 mkw. gwarantuje szeroką dostępność do najnowszych produktów. To pierwszy sklep Mountain Warehouse w Ostródzie. Jest nam bardzo nam miło, że jako BIG Ostróda możemy być partnerem debiutu tej marki na ostródzkim rynku. Najbliższy sklep tej marki działa w oddalonym o ponad 40 km Olsztynie” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

Mountain Warehouse działa na rynku od 1997 roku i specjalizuje się w sprzedaży odzieży sportowej, obuwia i akcesoriów outdoorowych. Klienci mogą wybierać w szerokim asortymencie funkcjonalnej odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej. Firma produkuje również obuwie, akcesoria, sprzęt do sportów outdoorowych.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z 25 tys. mkw. GLA.

BIG Ostróda to największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA.

W obiekcie znajduje się wolnostojący market budowlany Castorama o powierzchni 9 tys. mkw. z funkcją „drive-thru”, supermarket sieci Biedronka oraz 23 sklepy w tym Half-Price, Jysk, New Yorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann, Douglas i wiele innych. BIG Ostróda to również ponad 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Kompleks zlokalizowany jest przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz S16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza. Bezpośrednim zasięgiem BIG Ostróda obejmuje ponad 120 tys. mieszkańców. Oferta kierowana jest również do ponad 500 tys. turystów odwiedzających rocznie to miasto oraz do uczestników intensywnego ruchu tranzytowego na trasach S7 i S16.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z 100 000 mkw. GLA. w portfolio

BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, parki logistyczne, projekty biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.

Marka BIG obecna jest na polskim rynku od 2022 roku i aktualnie posiada pięć, w pełni skomercjalizowanych, parków handlowych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim i Ostródzie o łącznej powierzchni 100 000 mkw. GLA. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju.